fraktale antenne desing problem

V

vkalariya

Guest
Hi all

Jeg er konstruktionen af fraktale antenne for multi-band ansøgning.
Først vil jeg design antennen (Square patch) til en frekvens, der er 1,5 GHz og efter at jeg ønsker at designe samme antenne udstråler på 5,5 GHz.

Men når jeg gør, at udstråler på 5,5 GHz ved at gøre iteration i skarpe plaster derefter mit første frekvens er ændret til 1,3 GHz.

Så kan nogen sige, at grunden til, at dette skete?
og
Hvad er de mulige løsning af problemet.?

 
Wyszukiwarka Google po raz 14. opracowała zestawienie haseł, które najczęściej były wyszukiwanie w Google w 2014 r. w Polsce i na świecie. Rok upłynął ...

Read more...
 
Dens synes at være ganske vanskeligt design.Jeg Wold foreslå dig at ændre størrelsen på
2. og
3. iteration lavpunktet parameter fej.

 
Takket SN Khan

og jeg bruger den ADS2005A, og jeg er ny på det, så kan du fortælle mig, at hvordan man bruger det parameter feje med opstillingsskemaet vindue i annoncer.

Og ved at ændre andet og tredje iteration hyppighed af anden resonans er også ændre sig.

 
se papiret af IEEE om fraktale Sierpinski tæppe antenne papir og du kan finde en løsning på dette problem.

 
hi Vkalariya

Prøv at designe antennen for første hyppighed og efter at se den nuværende fordeling og og find ud af den lavere strøm distribution område og gøre anden iteration på dette område tror jeg, at det vil fungere fint, men reducerede S11 for første frekvens.

 
at søge efter den fraktale dokument om dette samfund kan være du kan få mere papir på fraktale antenne.

 
Hvis du vil tilføje en iteration til din firkantede plaster derefter
vil du opdage, at den nuværende lysvej af
1. mode bliver længere end en enkelt kvadrat programrettelsen.En mulig måde at du kan gøre, er at designe antennen til at fungere på over 1,55 GHz for en enkelt plaster.

hilsen,

 

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back
Top