frekvens tæller behov.

E

e-master

Guest
hey gutter, jeg søger efter en god frekvens tæller, jeg har brug for mere målskala & mindre kalibrering trin. Bye,

Dette er en "Universal Counter" tælleren er baseret på AT90S8515 Microcontroller. Det kan vise op til 10GHz i opløsning på 100 Hz, (indgang sortiment er 10MHz til 2,4 GHz) eller vise op til 100 MHz i opløsning på 1 Hz, og andre tilstande .... http://elm-chan.org/works/uctr/report.html hensyn

e-master, er du nødt til at definere "god". Frekvensområde, nøjagtighed, stabilitet, opløsning, dit budget osv. Hvad er der at omkring kalibrering? Jeg låse alle mine tællere og signal generatorer til en ekstern 10 MHz reference, så jeg har kun én ting at justere.

Søg i Intersil hjemmeside, de har design af frekvens tæller.

Hej Hvis du ønsker det for kun lyd, kan du bruge PIC16F877 som frekvenstæller, med LCD ... t kan nemt bygget ved hjælp af PICBasic Pro. Regards

ethvert modkrav benytte enkle logik? sige ingen PICs? :) Har problemer med at finde dem

Jeg havde lavet en til min gamle vakuumrør modtager. Det bruger PIC microcontroller, den højeste arbejder frekvensen er 50 MHz, og kan nå 1G ved freq opdele chippen. Hvis nogen skal det samlede design, så kontakt mig via e-mail eller en besked, vil jeg sende Protel design filer til dig. Mike ------------------------------------------------- ---------- www.ezpcb.com

Hej, hvorfor har du ingen indlæg her som vedhæftet fil? [Quote = ezpcb] Jeg havde lavet en til min gamle vakuumrør modtager. Det bruger PIC microcontroller, den højeste arbejder frekvensen er 50 MHz, og kan nå 1G ved freq opdele chippen. Hvis nogen skal det samlede design, så kontakt mig via e-mail eller en besked, vil jeg sende P * otel design filer til dig. Mike ------------------------------------------------- ---------- www.ezpcb.com [/quote]

Send et billede af skematiske her? Jeg tror, det oprindelige design fil er bedre for jer alle, det omfatter både skematisk og PCB. Jeg havde allerede sendt til flere fyre i eftermiddag. mike ------------------------------------------- www.ezpcb . com

Hej, kan du sende her den fulde pakke (pcb, hex, skematisk, billede) :)

[Quote = leemarrow] Hej, kan du sende her den fulde pakke (pcb, hex, skematisk, billede) :)[/quote] Great for denne funktion! Her er det!

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back