fremmed spørgsmål

G

godance

Guest
Jeg har lært digital design for lang tid, men min chef vil have mig til at lære om anolog design.Hvad kan jeg gøre, som en fremmed?I et andet ord, hvad bogen behøver jeg læste det første?
hjælpe mig.

Hvilken form for analog?Diskret vlsi, bipolar FMO'er?

Jeg vil foreslå førstebehandlingen en hobby plan bog.Et eksempel er amatørradioudstyr håndbøger sat ud af RSGB og ARRL.Så læse en første år universitetets tekst om emnet.

Der er mange mange værdifulde bøger for analogt design, hvor u kan finde dem på biblioteket eller universitets materiale værelse.hvad jeg sagde synes en bullshit.lol

Razavi's Design af Analog CMOS integrerede kredsloeb er meget nyttige for dig.

Jeg havde en meget meget hård tid på at lære analog design .... jeg varmt anbefale elektroniske principper fysik, modeller, og kredsløb af Paul e.gray og Campbell l.searle

bogen er en af en slags .... Jeg fik mit rigtige indsigt i emnet fra denne bog og virkelig begyndte min analog fra denne ene bog ...... og så var det alle ned hældning og nem .... .. msghausi elektroniske kredsløb og grå og Meyer analog ic design, og razavi og Johns og Martin og belastning af andre var alle ok ..... men helt ærligt den bog, som jeg føler virkelig er moderen af alle til start analoge kredsløb design den første jeg nævnte .... Jeg har ikke set mange kurser nævne det .... Jeg håber, at der er nogle gode pple i analog design på dette forum, som også enige ..... ville bare dele min erfaring så det vil hjælpe nogle person derude ...... hvis u ikke har forstået eller føler u ikke er komfortable med analog ....... prøv denne her også ...... for sikker på, at det vil hjælpe du

hej
besøg MCU fileman linket nedenfor
http://www.mcu.cz/atm/index.php?&direction=0&order=&directory=eBookOld/Electronic

den indeholder nogle gode dokumenter relateret til analog design

hilsen
Wilson

Bøger:
--------
Analog Integrated Circuit Design (David John / Ken Martin)
Design af Analog integrerede kredsløb (Behzad Razavi)
Kunsten at fremstille Analog Layout (Alan Hastings)
Analyse og design af Analog integrerede kredsløb (Grå / Meyer)Professor Paul Allen's hjemmeside
Http://users.ece.gatech.edu/ ~ pallen /

www.cadence.com (de har nogle nydelige demoer for analoge og digitale designværktøjer)

Værktøjer og udbydere:
Hspice (avanticorp) L-Edit (Tanner forskning), rytme, Mentor Graphics, Synopsys, Hewlett-Packard's Advanced Design System, AnalogInsydes (ikke så store).Eldo, Labview (National Instruments), Matlab (Mathworks), Mathematica (Wolfram Research), Maple (University of Waterloo), ASITIC for inductor design (Prof. Niknejad websted) etc etc.

Være optaget til en levetid ...

Jeg tror for begyndere, Ken Martin bog der er mest hensigtsmæssig.denne bog dækker en bred vifte af materialer, men dybde forblive egnet til begyndere.

for yderligere indepth oplysninger, jeg personligt ligesom Gray, Hurst, Lewis Mayer bog.

Hope this helps

U læses "Microelectronics Kredsløb Design" ved Sedra / Smith.

Man må aldrig glemme Robert Pease visdom.Hans store bog "Fejlfinding Analog Kredsløb" er en skal læse for analog design.

http://www.national.com/rap/

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back