Fremsendende BER vs Eb / Nej værdier fra PHY til MAC lag i Cross Layer Design

T

tarakapraveen

Guest
jeg laver projekt om Cross Layer design. I dette er jeg gennemføre fysiske Layer arbejde ved hjælp af MIMO OFDM. Hovedformålet er at sende de programmer, afhænger Kanal Betingelser ved at betragte QoS parametre. Jeg ønsker at overføre BER vs Eb / Nej værdier fra PHY til MAC lag. Er det muligt? I så fald hvordan er det muligt? Thanks in Advance

Tja .... så vidt jeg kender disse parametre BER og Eb / Ingen er i fysiske lag ....... Hvis du ønsker at se virkningen af ​​cross-lags design, du skal kigge efter en fælles parameter mellem PHY og MAC-lag ... ligesom kapacitet, spektrale effektivitet og total throghput.

hi tak for ur svar. Er det muligt at give data, dvs BER og Eb / Nej til Input af Network Simulator. Hvis det er tilfældet plz give forslag til, hvordan at give vores datafil til ns2 input? På forhånd tak PraveenGoud

Jeg tror, ​​du kan ..... men jeg ved ikke hvordan man gør det i ns2 .. undskyld mand Venlig hilsen,

det grundlæggende svar, du skal have, er, hvad der er på tværs lag design? tværs lag design er nye metode, som er velegnet til trådløse kanaler på grund af deres iboende egenskaber fading, interferens mv de opgaver, der tildeles hvert lag forblive den samme, men algoritmen eller protokol, som er designet er testet over hele protokollen suite. UR grundlæggende spørgsmål om at overføre BER til MAC er ganske patetisk. u kender den lagdelte tilgang blot gør i opgavetildeling og på tværs lag design betyder bare, multilayer design i modsætning til lagdelte design. bye håber, det være af en vis værdi for u.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back