Freq. afhængige feedback struktur

I

ic98

Guest
Alle, vil jeg være taknemmelig, hvis en fyr introducerer mig et par tutorials om undersøgelse af feedback struktur, hvor feedback faktor er frekvens afhængig. Faktisk bruger jeg aktive RC-filter, der vil jeg gerne vide, hvordan jeg skulle bestemme den krævede specifikation for den anvendte opamp. Tak en million

Du kan finde en masse papirer og tutorials om aktiv RC kredsløb ved at gøre nogle Internet-søgninger. På den anden side, læse og studere en af de tilgængelige bøger om aktive filtre er den bedste måde at lære på.

Du kan finde en masse papirer og tutorials om aktiv RC kredsløb ved at gøre nogle Internet-søgninger. På den anden side, er at læse og studere en af de tilgængelige bøger om aktiv filtrerer bedre måde at lære på.
Jeg er glad for at jeg kender Internetadressen er hvad! Specificeret kendte titler plz ..

Specificeret kendte titler plz ..
Stil et mere specifikt spørgsmål, eller præcisere, at du ikke er blandt dem komfort-elskende edaboard brugere, der foretrækker det forum som en erstatning for Google-søgninger, og du vil helt sikkert få en fornuftig svar.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back