FSK modulation af 1Mbps data på en PLL loop

7

7rots51

Guest
Hej Jeg ønsker at bruge en analod enhed PLL (ADF4xxx) og en VCO fra minicircuits (i intervallet omkring 2GHz, og modulere de 1Mbps data om det, min modulation type er FSK. Hvordan kan jeg modulere denne høje datahastighed signal? Hvad er værdi af frekvens seperation?

Du skal have en smalbånd løkke, sandsynligvis omkring 3 KHz loop båndbredde. Du opdele ned VCO frekvensen med en meget lav referencefrekvens, måske under 25 kHz, for at holde den øjeblikkelige fase afvigelse langt under 2Π. Det ville hjælpe til Manchester kodning dine data, så den midterste frekvens ikke vandre. Det ville bidrage til at randomisere dine data, så hvis der er en lang række af nuller, er frekvensen ikke glider ud 500 KHz.

frekvensen afvigelsen er underlagt båndbredde og BER du ønsker at opnå, plz henvise til nogle kommunikationsproblemer bøger til sådan et diagram.

Jeg brugte manchester encoder, bedes du sende et diagram eller en artikel om dette emne? hvordan kan jeg ansøge 1Mpbs signal? Anvend det til VCO melodi spænding?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back