Funktionen setup krænkelser og scanningstilstand hold krænkelser i Astro

L

leeguoxian

Guest
Kære Alle Jeg er P & R et design med scanning kæde. Først vil jeg fast alle timing overtrædelser i Function, og derefter skiftede jeg til scanning og fastsatte timing. Men da jeg vendte tilbage til Function, der var opsætning krænkelser. Det synes en iteration, når design med funktion mode og scanning. Er der nogen der har et forslag om dette? Hvordan kan jeg lavet denne 1-pass eller mindre timing forbrugende? Nogle gode råd vil hjælpe. Thanks

Jeg er stadig kæmper mellem funktionen setup krænkelser og scanningstilstand hold krænkelser i Astro. Selvom jeg ikke kan tilbyde en god løsning, jeg er glad for at dele min ubrugelige erfaring:) Følgende er måder, jeg prøvet: 1. Bruges PPO2 at rette timing overtrædelser. Men Astro (2005) ikke håndterer multimode. Jeg vil hellere rette timing af min egen hånd. Jeg brugte PostPlace> Skift Netlist at tilføje og fjerne buffere manuelt. Men jeg har fået 7 setup krænkelser i Function som jeg ikke kan løse. 2. Først vil jeg lave alle timing krænkelser i Function. Så jeg bruger astSetDontTouch til alle celler. Og så vender jeg mig til Scan-tilstand og fix holde gang krænkelser. Har ikke fungeret. 3. Jeg bruger "create_scenario" for at skabe scenario for hver SDC-fil. Det jeg bruger PPO2 at rette timing. Men det viser sig at være nytteløst enten. Det ser ud til Astro kan kun håndtere multimode i rækkefølge ikke samtidig. 4. Der er en lun papir om dette spørgsmål. "Hold Time Fixing for MultiMode Design". Du kan finde den i EDAboard.com. Hvis Astro ikke kan håndtere multimode design, hvad skal jeg gøre?

Hej leeguoxian, Dette er et almindeligt problem i multi scenario design, men kan De forklare mig, hvorfor [color = orange] 2. Først vil jeg lave alle timing krænkelser i Function. Så jeg bruger astSetDontTouch til alle celler. Og så vender jeg mig til Scan-tilstand og fix holde gang krænkelser. Har ikke fungeret. [/Color] ikke virkede. Jeg går ud fra scanningen frekvens er mindre end funktionelt mode og når du rette setup og hold i funktionelle tilstand, bør scanning problem konvergere hovedsageligt at holde rettelser: | Kan være meget få opsætninger er der. Som bør være let at rette manuelt ved at overveje funktionelle tilstand. Hvis fastsættelsen af disse forstyrrer din funktionelle tilstand hold, end du skal overveje reducerede SCAN frekvens eller resyntesen med både tilstande begrænset korrekt: cry: Jeg ved ikke, om din tidsplan tillader det.

Jeg tror, monterer og afmonterer du scanne tilbage kan løse dette problem, er det ikke? tage den, mens du gør funktionelle tilstand ... og efter CTS vedhæfte den igen .... lad mig vide om, at ......... tak, Prasad

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back