E
eltonjohn
Guest
Jeg har for nylig fået interesseret i en ny linje for produkt NVIDIA. Som er massivt parallelle flydende komma processor. Denne CPU'er med 240 kerner kører ved 1,3 GHz er i stand til på en teraflop. Dette er virkelig extraordinnary!. En sådan mængde beregning kan easly sele med et programmerings-model kaldet CUDA. Dette er dybest set en multithread API, der kan være forbundet med en C / C + + host compiler som Visual C + + eller en gnu. Jeg har bestilt et bord, men produktet er i så store demmand, at jeg ikke får mit kort indtil Agost eller sandsynligvis senere. Dette produkt kan også grænseflader til MATLAB en jævn til MATEMATICA. Min interesse er at gøre DSP med det. Og hvis denne type løsning udnytte mængden af mulige beregning. Dette kan udmærket bruges til at erstatte FPGA'er. Den eneste programmering abstraktion kræves model er tråde i et godt forstået C miljø. Dette er meget enklere end komplekse parallelle og timing der matcher kravene til FPGA krav. Også prisen er vejen, måde måde billigere at lignende FPGA plataform. Og behage dont. Selv tænker i at sammenligne det med tradictional floating point DSP. Denne nye form for teknologi kan være en ny retning i INTENSIVE NUMERIC Opgørelse jeg forlader link til disse produkter her! http://www.nvidia.com/object/product_tesla_c1060_us.html