H
harishwww
Guest
hej eksperter Jeg vil gerne gøre 89s51/52 89s8253 / 8253 programmøren med seriel port kan nogen foreslå mig hvordan man opbygger par dage siden har jeg opbygget 89c51/52 programmør Harish
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
santoshax, at programmøren ikke virker. har du prøvet det? Masser af problemer / fejl i pc-programmet. Koden for MCU er også meget sjusket. Du må / kan ikke få det til at virke, men det vil være generende. Jeg spildt en masse tid på denne programmør før jeg besluttede at bygge min egen.for 89s51/52 kun. [Size = 2] [color = # 999999] Tilføjet efter 3 minutter: [/color] [/size] [quote = santoshaxl] Jeg vil foreslå dig at gøre dette til en
santoshax, at programmøren ikke virker. har du prøvet det? Masser af problemer / fejl i pc-programmet. Koden for MCU er også meget sjusket. Du må / kan ikke få det til at virke, men det vil være generende. Jeg spildt en masse tid på denne programmør før jeg besluttede at bygge min egen. [/Quote] tak for alarmerende mig, jeg havde planer om at gøre i dag, har jeg samme problem fren Jeg vil gerne gøre samme programmør som Harish. takfor 89s51/52 kun. [Size = 2] [color = # 999999] Tilføjet efter 3 minutter: [/color] [/size] [quote = santoshaxl] Jeg vil foreslå dig at gøre dette til en