gør 89s51/52 89s8253 / 8253 programmør

H

harishwww

Guest
hej eksperter Jeg vil gerne gøre 89s51/52 89s8253 / 8253 programmøren med seriel port kan nogen foreslå mig hvordan man opbygger par dage siden har jeg opbygget 89c51/52 programmør Harish

for 89s51/52 kun. [Size = 2] [color = # 999999] Tilføjet efter 3 minutter: [/color] [/size] [quote = santoshaxl] Jeg vil foreslå dig at gøre dette til en
santoshax, at programmøren ikke virker. har du prøvet det? Masser af problemer / fejl i pc-programmet. Koden for MCU er også meget sjusket. Du må / kan ikke få det til at virke, men det vil være generende. Jeg spildt en masse tid på denne programmør før jeg besluttede at bygge min egen.

virker ikke! Jeg tror ctownsend er korrekt, hvad skal jeg gøre nu?

for 89s51/52 kun. [Size = 2] [color = # 999999] Tilføjet efter 3 minutter: [/color] [/size] [quote = santoshaxl] Jeg vil foreslå dig at gøre dette til en
santoshax, at programmøren ikke virker. har du prøvet det? Masser af problemer / fejl i pc-programmet. Koden for MCU er også meget sjusket. Du må / kan ikke få det til at virke, men det vil være generende. Jeg spildt en masse tid på denne programmør før jeg besluttede at bygge min egen. [/Quote] tak for alarmerende mig, jeg havde planer om at gøre i dag, har jeg samme problem fren Jeg vil gerne gøre samme programmør som Harish. tak

Jeg tror, han er på udkig efter serielle programmører [size = 2] [color = # 999999] Lagt efter 48 minutter: [/color] [/size] vil dette arbejde har jeg ikke prøvet, men her er den ene

ya Jeg vil have serielle programmør, men jeg vil prøve begge Ianp, santoshaxl forslag både

Man behøver ikke spilde din tid på disse ting. købe en programmør fra markedet og gøre noget med det. : D

Hr. [size = 6] qwertyuiop415263 [/size] harishwww er en fremtid ingeniør, han / hun skal vide, hvordan man kan konstruere en programmør fra roden købe en programmør er ikke en løsning, kan du foreslå ham, hvordan at bygge en programmør ?????

[Quote = qwertyuiop415263] Man behøver ikke spilde din tid på disse ting. købe en programmør fra markedet og gøre noget med det. : D [/quote] Eksperimentere er altid velkommen, da viden fra sådanne projekter er bare uundværlig. Intet problem selv en fejler for 100 prøver, vil en succes bringe smil og tilliden i en entusiast. Readymade produkter vil altid være tilgængelig, når man beslutter sig for at gå til. Fir bare ISP programmering af AVR og 89Sxx en billig USBASP kan let ændres ved dens firmware. Diskussionen af 2 sider om emnet kan findes her http://www.edaboard.com/ftopic362168.html Cheers

Ja, det virker. Jeg har selv bygget det, og blev testet med de fleste af AVR og 89S-serien. Før at jeg havde bygget den USBasp og så begyndte jeg at tråd for at se vejret de 89-serien kan også indgå som nogle Chineese selskab havde medtaget den i deres design til den tid. Og en skønne dag havde vi de filer, der kræves for ændringer. Dermed gå videre. Held og lykke.

godt i første omgang Jeg har nogle problemer med seriel isp nævnt i 8052.com. det fungerer godt nu. bruge de samme kredsløb værdier, vil det helt sikkert arbejde. hensyn til kj

ya det arbejde. Jeg foreslår denne programmør med kun xp2k operativsystem.

der er kun én krystal i PIC hvad er værdien er det 11,0592 MHz?

selvfølgelig 11.0592MHZ. anvendes til både mikro ocntrollers

Hej Jeg har brugt SmartPro S51 og ganske tilfreds med det. Sin enkleste og gør hvad den siger. Jeg har prøvet andre ledig seriel port programmører til rådighed på internettet, men dont have en seriel port i min bærbare computer. USB-seriel konvertere er en smule doggy for disse programmører. Jeg vil varmt anbefale SmartPro S51 til programmering AT89S enheder Cheers

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back