gøre multiplikatoreffekter med summen og skifteholdsarbejdere alghoritm

S

shazdek0ch0l0

Guest
hej
er der nogen organisation, som khnow kredsløbet på under?:

Jeg ønsker, at dette for logik kredsløb lab:

Jeg vil gerne gøre en multiplikator med "skift & summen alghoritm", for eksempel med skift register og etc. .., hvis ethvert organ khnows, hvordan kan jeg gøre dette, fortæller mig straks, plz

Jeg vil være taknemlig

shazdek0ch0l0,
Se følgende websted:
http://inst.eecs.berkeley.edu/ ~ cs150/fa05/Lectures/24-ArithIIx6.pdf
Hilsen,
Kral

hi shazdek0ch0l0
I tilfælde u vil tilføje og flytte driften.U kan gå til antallet af adder forbundet fysisk sådan, at dens output er givet til næste bit adder direkte.I dette tilfælde u dont kræves SHIFTER, fordi skiftende opertion der sker fysisk og ikke digitalt (ved hjælp af nogle sfift register).
Hvis u vil Shift - tilføj operation derefter u nødt til at bruge skift regisster, adder, buffer og Multiplexer kombination for dette.Tilføjet efter 3 minutter:Check den vedhæftede Word-fil for detaljer
Beklager, men du skal login for at se denne tilslutningskrav

tak u

men begge af jer dont nævne om detaljer

du for eksempel undersøge, som du selv ønsker at gøre dette eksempel med XILINX (fpga) eller Proteus eller andre programmer, ofcorse du bruger logik gates gerne AND, OR, XOR og skifteholdsarbejdere registre, D flipflop Og andre ....,
jeg virkelig ønsker at dette kredsløb med detaljer, indtil i morgen!

eventuelle organ hjælpe mig, jeg vil blive thankfull, og du får 3 point for hver svar til dette emne!

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back