Gamle Toshiba IC Datablad behov

K

killex

Guest
Hej.
Jeg leder efter et datablad af en TC17G042AF-0108 førte driver fra Toshiba.Jeg kiggede på Toshiba webstedet og på Freetradezone site, men på den første databladet ikke eksisterer, mens den anden dette datablad er kun tilgængelig, hvis der betales abonnement.Alle har dette datablad?
Thanx

killex wrote:

Hej.

Jeg leder efter et datablad af en TC17G042AF-0108 førte driver fra Toshiba.
Jeg kiggede på Toshiba webstedet og på Freetradezone site, men på den første databladet ikke eksisterer, mens den anden dette datablad er kun tilgængelig, hvis der betales abonnement.
Alle har dette datablad?

Thanx

Thanx, men det
er ikke ligefrem det, jeg ledte efter ...
Jeg var på udkig efter et datablad med pinout og programmering methode for denne IC (det er monteret på en TLMM501B2 16x16 førte matrix), og jeg vil til pilote dette display.
Thanks, anyway
PS: Jeg kiggede ind i alle skal benyttes søgemaskiner (Google, AltaVista, Lycos, MSN ...) uden at finde noget

killex wrote:

Thanx, men det er ikke ligefrem det, jeg ledte efter ...

Jeg var på udkig efter et datablad med pinout og programmering methode for denne IC (det er monteret på en TLMM501B2 16x16 førte matrix), og jeg vil til pilote dette display.

Thanks, anyway

PS: Jeg kiggede ind i alle skal benyttes søgemaskiner (Google, AltaVista, Lycos, MSN ...) uden at finde noget

Hej til alle
Jeg har det samme problem.

Men de informationer, jeg har fundet er:
TC17Gxxxx er en stor familie af Toshiba Maskeret Gate Arrays (Custom maskeret)
TC17G042AF er en IC del af denne familie, så ingen standard databladet er tilgængelig.

TMM501B2 ledes modul supplyed fra Toshiba, og ic stede på dette bord
er selvstændige foretaget af Toshiba bruger biblioteket, som denne teknologi.

Den eneste måde, jeg ser, er at henvende sig direkte til Toshiba for at se, om nogle oplysninger er stadig til stede (jeg har prøvet dette, men uden svar).

Hvis en anden har forskellige informationer bedes du kontakte mig i dette forum
jeg tjekke det 2 gange hver uge.
Thanks in advance.

Se her, det er et meget lignende modul:

http://www.datasheetarchive.com/search.php?search=TLMM503B2U&sType=part

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back