General Electronics spørgsmål

M

metalbender

Guest
Jeg har brug for at måle en hurtig spænding spyd fra en motorcykel antændelse.Det er mellem 80 og 100 volt, lav energi.For mit multimeter at læse den, kan jeg tilslutte en kondensator til at indfange spændingen derefter læse den med mine meter?Hvis ja, hvad ville de specs være på kondensator?
Jeg har også en gammel Tek 422 oscilliscope men problemet er at måle en kort spænding spike.
Tak.

Den fælles landbrugspolitik vil ikke arbejde, da det vil udjævne spike.For at se et sådant signal ved hjælp af et analogt oscilloskop du nødt til at gøre det repetitive (glem ikke at bruge 10:1 input).

Mest oscilliscopes har en enkelt sekvens udløse funktion, du skal kunne bruge til at se din spike.Jeg ved ikke, om din særlige anvendelsesområde har det eller ikke, men selv de mest basale newer beføjelsesområder har denne funktion i dag.Det er kritisk for at finde ting som spænding pigge, der ikke er repetitive.Du skal bare indstille udløse spænding at være en vis spænding og når anvendelsesområdet opdager en spænding over udløsningsprisen spænding vil du se spike.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back