generation støj i kadence

A

atieh

Guest
hi Dears,
Jeg arbejder på et projekt for at sammenligne standard inverter og MRF inverter.MRF frekvensomformeren er en model af inverter, der er så resistiv for støj.så er jeg nødt til at generere ekstern støj til både standard inverter og MRF inverter kredsløb (i kadence software) for at vise, at de Standart inverter output (bølgeform) vil være støjende, når de MRF kredsløb produktionen er den samme som befire (betyder, at resistive til støj).
Jeg designede både kredsløb uden støj, og jeg kunne få den rigtige bølgeformer.nu, mit problem er, at jeg dont kende hvor hen til at generere ekstern støj.Jeg foretog nogle undersøgelser, og jeg har set, at der er tre måder at gøre.første hjælp 'vpwlfile', ved at generere støj i Matlab og åbne det her.sekund for at bruge verilog-A.og tredje er at bruge vsource.
nu, problemet er, at jeg dont kende hvor hen til lave nogen af dem.kan du plz hjælp mig og forklare mig, hvordan man kan generere støj, for eksempel ved hjælp vpwlf?.
Jeg sætter pris på din behandling

rgds
Atieh

tilføje en blok af MIXER og foder input fra STØJ general blok og originale signal general blok..
Nu bruge outputtet med resten af kredsløbet.

det første er enkel og fleksibel, jeg bruger det i mit arbejde.du forklare det meget klart, ethvert problem så?

hi, thx guys
Jeg besluttede at bruge VPWLF parameter i Cadence, jeg genereret data fra støjen ved hjælp af Matlab.Jeg har kopieret floating point data til en notesblok tekstfil (1000 point).da min spænding er fra nul til 1v.støj DtA AIS fra -0,5 til 0.5V.og whay jeg tilføjet VPLWF parameter til hver transiter i standard inverter kredsløb og jeg tilføjede placeringen af den notesblok fil til VPWL filnavnet.men da jeg ville løbe min kredsløb jeg stod over for fejl.det siges, at fejl i tråd en af de tekstfil.så har jeg tilføjet DC spænding, periode og forbigående gang i parameteren egenskaber.så den fejl ændret til "twidth er ikke angivet eller er forkert".Jeg spillede omkring en smule, og jeg fandt ud af det på grund af den periode, jeg slags forvirret nu.kunne u plz afgøre mig hvad skal jeg helt præcist?
Jeg er virkelig glad ur hjælp.
THX
atieh

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back