Generelle oplysninger:

eswaq - Jeg har et panel på Eaglu: P trykt og zalaminowałem

jajony -
1. Med hensyn til holdbarheden af sten for ikke at sige et kort, jeg har denne wytrawiarke efter hver fordøjelse af syre hældt i en flaske og trawiarka er desværre vasket. Jeg brugte en sten (et par af mine indlæg ovenfor er et link til et billede)
2. Jeg kan ikke hoppe over løsningen dråber. Pladen er monteret på en wire eller wieszaczkach over, hvad der er lige ved hånden
 
Velkommen

Meget flot design. Sam Jeg agter at gøre noget.

Jeg foreslår, at du sætter varmeren på undersiden af stenen, fordi varme stiger, og en belufter er en hurtigere løsning ville varme op
 
det var planlagt, men var ikke i stand til at bore et hul i væggen i en størrelsesorden, at hans varmer przetknąć
 
Ingen grund til at bore hullet med en diameter på kaminen. Bare, at længden af akvariet vil være lidt større end kaminen og så bare lave et hul kun på kabel. Bilaget er mit design fra omkring år. Som det kan ses, selv med beluftning, hvilket ikke var den bedste idé.

Anyway, hvordan de nuværende pictures'll indlæg mit design her.

<table width="95%" border="1" cellpadding="2" cellspacing="0" class="attachtable" align="center"><tr><td width="100%" colspan="2" class="attachheader" align="center"> <b>Akw.JPG</b> </td></tr><tr><td width="15%" class="attachrow"> Beskrivelse: </td><td width="75%" class="attachrow"><table width="100%" border="0" cellpadding="0" cellspacing="4" align="center"><tr><td class="attachrow"> 0.00
 
På grund af luftbobler, der udspringer fra det lille stænk årsagen syreætsning. På denne måde, jeg før blev opmærksom på denne kone sagde farvel til tæppet. Løsningen kan være dækning, men så er vanskeligheden ved at installere ætset pladen.

I øjeblikket akvarium pumpe er anvendt, og resultaterne af sine aktiviteter var for mig en behagelig overraskelse. Hele fordøje er dybest set en bevægelse vortex. Holdbarhed af pumpen oversteg mine vildeste forventninger. Det er allerede fordybet i 1,5 år og den eneste fiasko wytrawiaczu det var den seneste sprængningen af rotoren magnet, men fra et interview på en dyrehandel er en permanent ulempe ved denne type push-ups, selv arbejder i vandet. Omkostningerne ved at udskifte wirniczka 5zł.
 
Jeg har låget, og der er ikke noget problem med montageplade:)
 
yderst funktionelt design, der engang havde set en lignende, men i stedet blev brugt perlator denne "vugge" af tråd, som at sætte en agarplade, langs hele motoren rokkede et akvarium. Jeg har en pytanko, eller du kan bruge det i stedet for plexi glas? dressing op i august til at bygge noget lignende, kun mønster af pladen blev anvendt på den tynde cnc plotter pisaczkiem.
 
Jeg så et sted, at nogen gjorde wytrawiarke af plexi, men nu kan jeg ikke huske hvor ... Men efter et stykke tid vendte hun sig uigennemsigtig plexiglas, og sandsynligvis var lidt i august som jeg husker połuszczona. Men det store plus for plexi er ubrydelig:)
 
og måske nogen ved, hvordan du kan gøre hjemmelavet lodning maske og beskrivelser på pladen? man kunne så lave en lille PCB manufakturkę;)
 

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back
Top