K
kredsl
Guest
Hej, jeg købte en Analog Devices bord med Xilinx FPGA, som er en deserialzer, anvendes med deres A / D-eval bestyrelser og de gav mig koden på FPGA også.Det havde 3 moduler og en UCF-fil,. Npl-fil (sammen med. Smule og. MCS-fil, der lastes) Nu har jeg åbnet dette projekt i ISE 7.1, og det fortalte mig, at det automatisk konverterer NPL at ise format med denne nye version.Jeg vidste bare en meget grov test, efter jeg åbnede projektet (den indeholdt 3 moduler og UCF-fil) Jeg hit "Generer programmering fil", og det genererede. Bit filsystem, men jeg fandt der er 4 mislykkedes begrænsninger?
* TS_ADI_Clocking_inst_rxclkdcm_p = PERIODTIMEGRP "ADI_Clocking_inst_rxclkdcm_p" TS_dco_p FASE 0,465 ns HØJE 50% 2.380ns 2.514ns 1
* TS_ADI_Clocking_inst_rxclkdcm_n = PERIODTIMEGRP "ADI_Clocking_inst_rxclkdcm_n" TS_dco_p FASE 1,656 ns HØJE 50% 2.380ns 2.454ns 1
* Offset = i 0 ns GYLDIG 1,19 ns FØR COMP "dco_p" 0.000ns 1.500ns 3
* TIMEGRP "negedge_input_pads" OFFSET = IN-1,19 ns GYLDIG 1,19 ns FØR COMP "dco_p" TIMEGRP rxclk_n_grp-1.190ns 0.051ns 3
Hvad betyder det i almindelighed ... jeg er kinda nye, og jeg prøver bare at lære, hvad der foregår på denne chip, og hvordan det gøres.Jeg forsøger at skrive en testbench og se simulering i varios etaper.så kan nogen give mig som en kort, hvordan / hvad-to-do på dette?tak mange
* TS_ADI_Clocking_inst_rxclkdcm_p = PERIODTIMEGRP "ADI_Clocking_inst_rxclkdcm_p" TS_dco_p FASE 0,465 ns HØJE 50% 2.380ns 2.514ns 1
* TS_ADI_Clocking_inst_rxclkdcm_n = PERIODTIMEGRP "ADI_Clocking_inst_rxclkdcm_n" TS_dco_p FASE 1,656 ns HØJE 50% 2.380ns 2.454ns 1
* Offset = i 0 ns GYLDIG 1,19 ns FØR COMP "dco_p" 0.000ns 1.500ns 3
* TIMEGRP "negedge_input_pads" OFFSET = IN-1,19 ns GYLDIG 1,19 ns FØR COMP "dco_p" TIMEGRP rxclk_n_grp-1.190ns 0.051ns 3
Hvad betyder det i almindelighed ... jeg er kinda nye, og jeg prøver bare at lære, hvad der foregår på denne chip, og hvordan det gøres.Jeg forsøger at skrive en testbench og se simulering i varios etaper.så kan nogen give mig som en kort, hvordan / hvad-to-do på dette?tak mange