Generering af en ny. Sdb filen for den 45-nm-bibliotek

H

homer2k1

Guest
Min gruppe forsøger at gøre overgangen fra 90 til 45 nm. Jeg har hentet den 45-nm bibliotek filer fra Synopsys SolvNet, men jeg mangler en. Sdb-fil. Jeg tror, ​​det er en Synopsys-specifik symbol bibliotek, er det korrekt? Er der en måde at generere denne fil fra andre. Db filer?

sin står for standard databasefilen det afhænger af teknologien. og normalt givet af EDA værktøj sælgeren

Her er en del af TCL script vi bruger til vores 90-nm flow:. ... sæt LIB_ARTISAN "tcbn90ghptc.db tcbn90ghpwc.db" sæt LIB_PDB "tcbn90ghp_9lmT2.pdb" sæt symbol_library {"tsmc90ghp.sdb"} sæt target_library $ LIB_ARTISAN sæt physical_library $ LIB_PDB sæt link_library "$ LIB_ARTISAN *" ... I Design Compiler brugervejledningen jeg læste det. Sdb er et "symbol bibliotek" fil. Er jeg blander to ting, der sker der begge skal. Sdb? I de filer, vi downloadet fra SolvNet, hverken de nye 45-nm-filer eller den gamle 90-nm-filer indeholder en. Sdb-fil, så mit gæt var, at nogen har affødt den i 90 efter at have downloadet tar-filen fra SolvNet. Har nogen gjort det?

ked af det ikke-fil er et format. sdb er standard database format og bruges til symbol biblioteker. prøv at læse tsmc90ghp.sdb i fm skallen kan være det kunne hjælpe

. Sdb filer bruges til at gemme symbolet i Synopsys. Db-format. Jeg er ikke sikker på, om de kan genereres fra. V fil eller ej. Du kan prøve følgende trin:. hvis du har slib filen så bare læst i ind på DC bruger read_lib Og så bruge wrte_lib-format db "fou PTU filnavnet" Dette sæt scripts værker til generering af db filer "slib filnavnet.". fra enhver Verilog eller VHDL-format. Læsning forslag: skal du gå gennem "SolvNet" eller Manuel dcug.pdf Skriv venligst dine resultater. held og lykke Jaynarayan ...

du virkelig har brug for denne ene? så vidt jeg ved, ikke nogle design ikke brug for!

Dette. Sdb fil er nødvendig for at skabe grafisk overblik over syntetiseret kredsløb. Det er virkelig ikke meget vigtigt for ethvert andet formål end visuelle visning af kredsløb i DC vindue. Venligst korrigere mig, hvis jeg tager fejl. Thanks. Jay .........

. Sdb ser ud til at være blot et symbol bibliotek til grafiske diagrammer, og er absolut ikke nødvendigt for mit design. Jeg vil gerne følge op med at forsøge at generere nye. Sdb filen for den 45-nm biblioteket, men jeg er i øjeblikket travlt med højere prioriteter. Hvis en anden er god til at gøre dette, så lad os vide hvordan det går. Tak alle for jeres hjælp.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back