D
dhaval4987
Guest
Hvordan konverterer jeg den skematiske i et Verilog netlist, der kunne bruges i et andet værktøj?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tak iwpia50s;? Sige, at jeg vil bruge Cadence Skematisk Editor for at gøre et kredsløb. Hvordan får jeg en Verilog netlist i så fald?Dette spørgsmål er lidt for generisk. Hvad er din kilde? Hvordan blev den skematiske genereret? Er det værktøj, du brugte til at generere den skematiske har mulighed for at eksportere Verilog
Tja, det er bare en skematisk editor, men jeg bruger Spectre mode for analyse. Det genererer netlist men det er ikke i *. v-format.Er dette et krydderi kredsløb, eller er du forbinder gate i en skematisk capture værktøj? Jeg tror, at værktøjet skal være i stand til at eksportere Verilog, hvis du tilslutter porte i den skematiske capture værktøj.
Jeg bruger let tilgængelige porte. Så ja, jeg instantiere portene. Men jeg ikke se nogen løsning nogen steder, der tillader mig at eksportere Verilog.Så jeg er stadig ikke sikker på, hvordan du fik den udformning i skematisk værktøj. Har du instantiere porte eller transistorer? Hvis du instantieres porte, hvorefter værktøjet skal eksportere porte i Verilog. Hvis du instantieres transistorer så er jeg ikke sikker på hvad du skal gøre.