Genetisk Algirithm Approach (?)

D

dkk

Guest
Hej alle Jeg ønskede at vide om, hvordan genetiske algoritme kan bruges til at løse Routing og overlevelsesevne problemer i Computer Networks. Jeg er også på udkig efter nogle eksempler på simulation koder for dette. Jeg ville sætte pris på hvis nogen giver mig koder eller nogle links, hvor jeg kan få noget hjælp. Tak kr.

Jeg håber, at nogen hjælper os på dette område ................... jeg gør mig afhandling om denne titel

Hej snb7aug Glad for at konstatere, at ur arbejder inden for dette område. Har du fundet noget software nyttige i denne retning. Kan u liste over nogle nyttige papirer / litteratur i denne retning. Jeg ville være glad for at dele og uploade Hvad jeg har samlet, som jeg også arbejder i dette område. Regds, dkk [size = 2] [color = # 999999] Lagt efter 1 minut: [/color] [/size] Hej snb7aug Glad for at konstatere, at ur arbejder inden for dette område. Har du fundet noget software nyttige i denne retning. Kan u liste / email nogle nyttige papirer / litteratur i denne retning. Jeg ville være glad for at dele og upload / e-mail Hvad jeg har samlet, som jeg også arbejder i dette område. Regds, dkk amand_kot@yahoo.co.uk

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back