Gerber filer

Y

yamaha

Guest
Hej Jeg er ny til re-engineering, har vi fået Gerber filer og BOM fra vores kunder, behøver klienten ikke har skematik af den oprindelige bestyrelse. Er der noget værktøj, som jeg kan generere den skematiske fra gerb filer nogen form for hjælp vil blive værdsat vidt Yamaha

Jeg har aldrig hørt om nogen værktøjer eller software til at konvertere en Gerber fil tilbage til diagram / bord layout diagram. Jeg har også gætte måske er der nogen, årsagen er Gerber fil er genereret fra bord layout diagram, er det anvendes til: - CNC boring / fræsning maskine let at lave PCB. - At beskytte det oprindelige design fra enhver spion!. nguyennam

Der er værktøjer, der kan arbejde tilbage fra Gerber til netlist, dette er en del vej til hvad du ønsker. Grundlæggende teori er, at du opretter en dele bibliotek inde i CAM-værktøjet så bede den om at udpakke netlist at få noget brugbart. Med netlist du kan så begynde at arbejde baglæns til en sch. : F

Hej, det er ikke nemt som du tror, kan det gøres på Cam 350 software, men så for at gøre som du har brug for at skabe de rette mund udskrive fra Bom du har, senere generere netlist fra gerbers og behov for at tildele fodaftryk til den placering, siden du har silketryk provided.Moreover, kan jeg ikke forklare det trin for trin proces over posten som for PCB layout, jeg foreslår, at du kigge efter nogle retningslinjer fra de folk, der allerede har gjort par re-engineering job, de kan hjælpe dig ud i denne henseende. Held og lykke ..... Regards Ramesh

prøv software kaldet diptrace håber, at dette kan arbejde. u kan importere Gerber filer i sit PCB layout. så u kan prøve forskellige ting.

Bare giv bestyrelsen til en ingeniør og få ham til at spore det ud. Meget bedre end rode rundt med software, der vil ikke rigtig gøre det rigtigt.

[Quote = Rame] Hej, det er ikke nemt som du tror, kan det gøres på Cam 350 software, men så for at gøre som du har brug for at skabe de rette mund udskrive fra Bom du har, senere generere netlist fra gerbers og har brug for at tildele fodaftryk til den placering, siden du har silketryk provided.Moreover, kan jeg ikke forklare det trin for trin proces over posten som for PCB layout, jeg foreslår, at du kigge efter nogle retningslinjer fra de folk, der allerede har gjort par Re-engineering job, kan de hjælpe dig ud i denne henseende. Held og lykke ..... Regards Ramesh [/quote] Jeg fik også den samme kinda oplysninger, når u har fået nettet listen af bestyrelsen gennem CAM350, og hvis u har BOM, og også siden u har sikscreen, u kan få ud af den skematiske, men det er en meget mekanisk arbejde

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back