GLIBC_2.0 fejl med IC5141

D

Dick Hou

Guest
Hej,
Jeg installere kadencen ic5141 på SUSE 9.2 professionel, når jeg kører det, følgende meddelelse udstedes:
Dick @ linux: ~ / tmp> icfb
/ tools/ic5141/tools/dfII/bin/icfb.exe: udflytning fejl: / tools/ic5141/tools/dfII/bin/icfb.exe: symbol errno, version GLIBC_2.0 ikke er defineret i filen libc.so.6 med link tid reference

Hvordan kan jeg gøre?
Tak!

Kadencen IC 5.X.XX skal installeres kun og kun RedHat 7.2,7.3 eller var på 3,0

Intet andet ...

Ellers, hvis du installerer i stedet for, kan du ansigt til ansigt mange udarbejdelse og kompatibilitet problemer ...

BigBoss wrote:

Kadencen IC 5.X.XX skal installeres kun og kun RedHat 7.2,7.3 eller var på 3,0Intet andet ...Ellers, hvis du installerer i stedet for, kan du ansigt til ansigt mange udarbejdelse og kompatibilitet problemer ...

Jeg har installeret IC5.033 under SuSE 9.3 med ingen problemer overhovedet.Du skal sørge for at have LD_LIBRARY_PATH sat til den korrekte sti, og det kan hjælpe ved hjælp LD_ASSUME_KERNEL 2.4.1.Kadencen arbejder også meget pænt under Redhat var 4.Ingen problemer der på alle enten.Så hold forsøger.

**** Hou skrev:

Hej,

Jeg installere kadencen ic5141 på SUSE 9.2 professionel, når jeg kører det, følgende meddelelse udstedes:

Dick (at) Linux: ~ / tmp> icfb

/ tools/ic5141/tools/dfII/bin/icfb.exe: udflytning fejl: / tools/ic5141/tools/dfII/bin/icfb.exe: symbol errno, version GLIBC_2.0 ikke er defineret i filen libc.so.6 med link tid referenceHvordan kan jeg gøre?

Tak!

Alt hvad du behøver for at klare det er ...

tilføj / lib/i686 til din LD_LIBRARY_PATH variable og se om det virker.

Jeg tror, du skulle have / lib/i686 om Redhat / Fedora-baseret Linux.

Hilsen
VA

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back