golf 4 - i en stol pude

F

frugoman

Guest
Velkommen
Mit problem er, at som et resultat af hurtig overførsel af sædet (pludselig bryde forbindelsen mellem ledere i anklen under sædet), jeg tændte en lampe SRS AIRBAG (puder).Jeg ved ikke, men jeg vil sandsynligvis dø, eller kontakter i den, er beskadiget.

Kan det blive repareret, så vejen hjem, lyset er dette bortfalder efter sletning og fejl?Hvordan kan du snyde din computer, selv hvis kablet er beskadiget?

Jeg læste om 3-5 ohm indsættes resistor men jeg ved ikke, hvor det ville tilføje følgende: (der under sædet, og hvordan man gør det: (

Behage hjælp, fordi de ved denne svaghed ikke virker for mig, at hele systemet af puder.
 
Lodde stik kabel, som du har brudt, med mindre du har fyret JaSko.
 
Jeg vil foreslå at sammensætte en kort (polutować) ledninger fra den afgående formand og gulvet formentlig 3.A propo indsættelse resistor er ikke, hvad jeg foreslå, hvis du har en glat pude? Hun viser du kan måle modstand ohmmeter mellem de to ledninger som går fra en stol og en modstand, der skal indsættes i Udgående knogler fra gulvet.
 
Puden er kun et lys blinker - Computeren har vist skader på kabel eller ankel, og nu ved jeg ikke om dette er en terning, at en eller anden måde jeg vil være ok, og hvis det er under nogle plating wire stol ...nu og frøen stol for at komme til wire - jeg ville foretrække længere helt afmontere puder og har fred med den indikator ....
 
frugoman skrev:

Puden er kun et lys blinker - Computeren har vist skader på kabel eller ankel, og nu ved jeg ikke om dette er en terning, at en eller anden måde jeg vil være ok, og hvis det er under nogle plating wire stol ...
nu og frøen stol for at komme til wire - jeg ville foretrække længere helt afmontere puder og har fred med den indikator ....
 
Auto allerede købt en sådan tilstand, at den lysende lampe puder.Gæster fra som jeg købte fra sagde at han ikke kender det fra hvad det var - vedtagelse, at det kan opstå som følge af pludselige skift stol.Hvis du vil se, jeg var til en diagnostisk station, og der du slutter til computeren viste, at airbaggen er, men przedów (eller terning) er brudt - jeg formoder, at dette kabel i sædet.For så vidt angår anklen er ingen tegn på destruktion: (medmindre nogle kontakter ikke slutter, men kan ikke fordi jeg ikke ønsker rozpinałem langt i dette rod. Multimeter hellere ikke have det samme ikke kontrollerer ledningerne i sædet: (
 
Hvorfor er der noget at lodde eller lave?behovet for at finde årsagen, som i denne bil med badziewnego Fejsa og nogle begreber, er et spørgsmål om ti minutter
 
Mit råd er bare købe Multimeter 12zł.a måske er dette kun en falsk taske? Kun den billigste måde er komprimeret ohmmeter eller eventuelt nedrive det fotela.Robiłem men jeg foreslår,
 
Og helt sikkert dette er en pude i en stol kan fratage rattet er brudt? Resistor 2.5oma bør gøre jobbet.
 
Og som for at måle den modstand ohmmeter hynder er undertiden nok til at afholde 3v skyde og puder.
En billig meter eller meter, må ikke være OK, indtil udgangen og efter arbejde.
En modstand puder er for det meste 2,5-3 ohm
 
åh min Gud, og da man måler blokke? udseende og se ikke?Her er nogle teorier normalt sjove, folk skulle nogle gør havearbejde, så hører vi om nyheden om, at bilen pludselig trillede venstre vognbane i en anden bil, formentlig på grund af noget nogen ikke dokręcił, puder og selv fyret, fordi han ikke er en tryllekunstner, spillede rundt med SRS
 
frugoman skrev:

når den er tilsluttet en computer viste, at airbaggen er, men przedów (eller terning) er brudt (
 
Kolleger tænke lidt over forfatterens tema, typer polutuj tips, så tjek modstand ohmmeter kan forskellige ikke nødvendigvis være afsluttet med succes af forfatteren, tværtimod af hans handicap, så det er slut dette emne, er det ikke meget mening, forfatteren formår at lade teknikeren -opkald kan home ikke kan repareres air-bag, krævede ressourcer af teknisk ekspertise.
 

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back
Top