GPRS-hardware

D

dperez79

Guest
Hej,
Jeg er nødt til at gøre hardwarearkitektur af en server, der har til cojmmunicate med flere eksterne enheder, med en GPRS-forbindelse.

Som er den bedste hardware-løsning for min server?(gateways, GPRS, ISDN modem, etc. ..)

Tak.

For denne ansøgning jeg bruge Emfora GPRS modems (TCP eller UDP-forbindelse / overførsel af data).

Alle eksterne enheder er konfigureret på en server mode, forventer anmodning fra en klient.Kunden er centralt punkt i systemet, som sender anmodninger til fjernenheder og får svar.

På www.enfora.com du kan finde mange dokumentation for server-klient former for arbejde.

Hvis du har nogle troubeles bare spørge.Mr.Cube

Hi, thanks a lot,

End jeg er nødt til at bruge en GPRS-modem i hver fjerntliggende enhed, ok
men jeg har en vis tvivl om Server til dette enheder.
Jeg ved ikke, om jeg er nødt til at bruge kun en GPRS-modem i serveren, eller jeg er nødt til at bruge flere GPRS-modem, en for hver remotte enhed.
Måske den bedste løsning kunne være etablering af en ISDN-linje med flere kanaler.

Hvad tror du?

Tingene vil blive meget enkel, hvis du bruger en GPRS-modul med TCP / IP-stakken.
Fra din fjernbetjening system (hver med en GPRS-modul), åbne en socket til serveren, skal du sende data og lukke soklen.På denne måde hver fjernbetjening moduler kan kommunikere til din server.Du ikke brug for nogen modul på din serrver ende.

For hardware, afhænger af, hvordan dens samtidige RF-forbindelse du har brug for.
Multichannel forbindelsen kræve flere GPRS-modul.Du kan gøre Ethernet-forbindelse (eller anden passende måde) fra en cpu at kontrollere flere GPRS-modul til serveren.Eller du kan finde server med GPRS-modul, hvis din cpu har tilstrækkelige præstation.

Prøv følgende link for server-oplysninger, som du kan tilpasse til dit projekt
http://www.cybergraphy.com/English/dserver.htm

dperez79 skrev:

Så,hvilken hardware skal jeg bruge i serveren?

GPRS-klienter skal kommunikere i henhold til IEC 60870-5-104 protokol.
Jeg har en Allen Bradley PLC, som sender data til en IEC 104 Interface modul, som har til at sende data til en GPRS gateway.
Som GPRS gateway skal jeg bruge?

vdharan skrev:

Tingene vil blive meget enkel, hvis du bruger en GPRS-modul med TCP / IP-stakken.

Fra din fjernbetjening system (hver med en GPRS-modul), åbne en socket til serveren, skal du sende data og lukke soklen.
På denne måde hver fjernbetjening moduler kan kommunikere til din server.
Du ikke brug for nogen modul på din serrver ende.

Citat:

Hvordan man kan skabe sikkerhed for n / m.Hvordan kan jeg teste sys uden at have en privat ip-server?

vdharan skrev:Citat:

Hvordan man kan skabe sikkerhed for n / m.Hvordan kan jeg teste sys uden at have en privat ip-server?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back