GPRS PPP

K

Kuldeep

Guest
Er GPRS-modem med indbygget TCP / IP-stakken har indbygget OPP stak også.

Hvis ja så hvordan man etablerer internetforbindelse.

hvis ikke, hvordan man sikrer ppp stakken (LCP / PAP) på en 8-bit microcontroller.

HI Kuldeep,

Hvis en GSM / GPRS-modem med TCP / IP-stakken i bygget, vil det have en PPP-stakken, som med ud af det, vil det ikke virke i TCP / IP-tilstand.

Jeg vil vise strømmen planen.Serial --- PAP --- PPP ----- UDP ------ IP ----- TCP.

for at nå TCP sin bør gå gennem PPP eller SLIP

Du kan tage et Loog på GM862-GPRS (www.gm862.com).Det har en let GPRS, hvilket principielt er TCP / IP-stakken.Der er nogle AT-kommandoer, der anvendes til at indstille GPRS-parametre (APN, brugernavn, pwd, peer navn, protokol), og med AT # SKTOP kommando du kan åbne en socket.Det er meget nemt at bruge.Alle PPP protokoller er inde i modem.

/ pisoiu

Jeg bruger BENQ M22 modem, sin sagde, at den har indbygget TCP / IP-stakken, men intet er nævnt omkring OPP-stakken, så jeg formoder, at OPP-protokollen skal gennemføres som mig.

Jeg er nødt til at gennemføre denne protokol ved hjælp af 8-bit controller, bedes De være med nogle praktiske forslag og ressourcer.

Hvis dit Benq M22 har indbygget i TCP / IP-stakken, skal det have OPP-stakken, som godt.

hej

Har du expirience med gm862 og 8 bit controller.
IAM forsøger at forbinde, men uden held efter opkald * 99 ..
jeg dont kende hvad de skal gøre

tak
v.

reflectarray skrev:

Hvis dit Benq M22 har indbygget i TCP / IP-stakken, skal det have OPP-stakken, som godt.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back