GPRS til GPRS - kommunikation mellem to telefoner

T

techie

Guest
Jeg sad lige og tænkte på om det er muligt at kommunikere mellem to GPRS-telefoner uden at bruge en mobiltelefon tjenesteudbyder. Jeg vil gerne have en data-link i et fjernt område, hvor der ikke er nogen mobil telefon tjenesten.

Hej, Du kan ikke kommunikere GPRS-mobil til mobil. Du ville have en celle websted. Hvorfor tager du ikke ser på 802,11 noget lignende. Hvilken slags afstand og data throughput har du brug for? Skål

Afstanden er et problem. Det handler om en kilometer, men der er ingen klar linje af syne. Ellers 802,11 ville have været stor. De data rate er heller ikke et problem. Kun 2400bps.

Hvorfor behøver du bruger dem billigere radio TX / RX moduler??? Hvis du går til UHF meidum magt, kan du få meget rart afstande! Asena 8)

Der er også landdistrikterne cellulære implementeringer med én eller få fast base stantions. Jeg ved ikke, om de Datacom er tilladt eller ej, men de har mobilnetværket kapacitet for lille størrelse dedikerede netværk (5 til 10 op til thousasd subs). Mobiltelefonen type er forskellig fra ussed i GSM. Også min ven der for få år siden lavet eksperimenter med 900 MHz PSTN telefoner - sat retningsbestemt antenne på begge sider, og hvis jeg ikke tager fejl det var muligt at communicatie op til 1 km (ingen forhindringer mellem peers). O du nødt til at få

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back