grænseflade DSC alarm ved hjælp af Kontakt-ID

E

etolocka

Guest
Hej

Jeg arbejder på en grænseflade til et DSC alarm ved hjælp af kontakt-id-protokollen.Jeg har brug for at emulere en telefonlinje og generere dial-tone og håndtryk signaler.Jeg har en prototype arbejder, men nogle gange alarmen misser signaler.
Linjen emulering er gjort med en LM317 tilsluttet som løbende kilde fra
12 V og tonerne er genereret af microcontroller timerindstilling og filtreret med et passivt low-pass filter.

Enhver har experiencie med dette?Jeg har brug for nogle råd om emnet.

Hilsen.

Hej etolocka,

Jeg er en erfaren alarm installatør med 33 år i branchen.Jeg har lavet mange projekter for kunder i årenes løb.Viking Elektronik gør en telefonlinje simulator, der fungerer lige godt.Kontakt-ID håndtryk toner er 2300 & 1400 Hz toner.De er givet som 500ms af 2300 derefter 500ms 1400.Dataene sendes fra panelet og når modtageren anerkender modtagelsen det giver en
2.300 Hz tone for kissoff.Er du fortrolig med Kontakt-ID data stream?

Jeg forsøger ikke at foretage nogen forudsætninger med en persons evner eller viden, så hvis du har brug for mere information eller hjælp kan du e-mail mig på secser (at) ncweb.com og jeg
vil se hvad jeg kan hjælpe dig med.

Tilbage i 1991 en af mine venner og jeg forsøgt at udvikle en Dialer testeren men forarbejdningsvirksomheden brugte vi ikke var hurtige nok.3M selskab havde en virkelig smarte Dialer testeren men på $ 350.00, ikke alt for mange mennesker var villige til at tanken om, at slags penge.Det ville vise det telefonnummer, der blev Dialer enten i roterende eller DTMF, og har fungeret som kurator for pulserende formater kun men det var før vi kom ind i de mere avancerede ting som SIA, FSK, og Contact-ID.Jeg skrev, der produceres og anvendes til at undervise klasser på digitale dialers tilbage i begyndelsen af 90'erne for alarm Techs her i Ohio.

HTH,

BobK

Bobk

Tak for dit svar.

Jeg vil gerne gøre min egen linje simulator til at arbejde som en del af en anden enhed med henblik på at indsamle begivenheder fra Contact-ID aktiveret alarmer.
Jeg har designet en, men har visse begrænsninger, så jeg søger efter en testet en.

Heldigvis
Ernesto.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back