Grænseflade to computere ved hjælp af trådløs transceiver

H

hariswaroopkv

Guest
Hej Alle, Jeg forsøger at interface to computere (trådløs) ved hjælp af RS232 (Null Modem). Kabelforbindelse fungerer fint (Overførsel af filer arbejder mellem to computere)! Men der er mange problemer med trådløs transmission Jeg bruger TWS434A og RWS434A for RF-transmission. Jeg har tilsluttet sender ben RS232 i 1. computer til input af TWS434A og modtager pin af RS232 i 2. computer til input af RWS434A.Is det muligt at gøre dette? Behøver jeg at bruge nogle andre ICS / enheder (MAX232, HL2E) for pålidelig transmission jeg løbende læser fra RS232 og i stand til at modtage nogle skrald data kontinuerlig. Undlad venligst at hjælpe mig i denne forbindelse Thanks, Hari

Hej Alle, Jeg forsøger at interface to computere (trådløs) ved hjælp af RS232 (Null Modem). Kabelforbindelse fungerer fint (Overførsel af filer arbejder mellem to computere)! Men der er mange problemer med trådløs transmission Jeg bruger TWS434A og RWS434A for RF-transmission. Jeg har tilsluttet sender ben RS232 i 1. computer til input af TWS434A og modtager pin af RS232 i 2. computer til input af RWS434A.Is det muligt at gøre dette? Behøver jeg at bruge nogle andre ICS / enheder (MAX232, HL2E) for pålidelig transmission jeg løbende læser fra RS232 og i stand til at modtage nogle skrald data kontinuerlig. Undlad venligst at hjælpe mig i denne henseende Tak, Hari
Hej, prøv det med 1200 baudrate ...

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back