grafisk brugergrænseflade i Matlab

A

anupama385

Guest
Jeg opretter en gui i Matlab. Sådan at gennemføre et højpasfilter i det? Kan nogen hjælpe mig?

skrive de filtrerende koder eller kalde den relevante funktion inde i gui-koden. hvis du kan være mere konkret, vi kan være mere nyttigt.

skrive filtrerende koder eller kalde den relevante funktion inde i gui-koden. hvis du kan være mere konkret, vi kan være mere nyttigt.
Jeg har 3 slags filer, der skal læse csv, dat og txt-fil. Dataene læses og vises på akserne i gui. Men på grund af støj, er ikke meget tydelig. Jeg har fået at vide at gennemføre en high pass filter, så at nogle støj kan fjernes. It derefter plots spektrogram. Håber jeg er klar :)

Du kan tilføje en anden knap til din GUI, der filtrerer dine data. eller du kan tilføje filtrering til din eksisterende kode. hvis du tilføjer knappen, det filtrerer data og grunde sin spektrogram. du kan gøre denne kode inde i knappens koden afsnit.

Tak for ideen :) Har du nogen idé om, hvordan filtrering koden skal være ....?

kan du bruge Matlabs filter design værktøj. Det er meget nyttigt.

Kan du bare fortælle mig mere om det ... Jeg vil sige koderne eller nogle andre løsninger ....

Hej, Vi forsøger at lave en GUI for vores projekt, hvor i vi nødt til at læse teksten fra editbox og opbevar den i listefeltet og også skabe en matrix. men koden ikke fungerer korrekt. kan nogen venligst hjælpe??
Code:
 værdi2 = get (handles.name, 'string'); hvis isEmpty (værdi2) sæt (handles.text1, 'string', 'FEJL: forsøger at tilføje tom streng'); sæt (handles.text2, 'streng ','); ellers prev_str = {get (handles.listbox1, 'string')}; new_str = {get (handles.name, 'string')}; sæt (handles.listbox1, 'streng', new_str); sæt (handles.listbox1, 'værdi', længde (new_str)); Val = get (handles.listbox1, 'værdi'); display (val) name_list = get (handles.listbox1, 'string'); display (name_list) Nam = CHAr (name_list); display (NAM) selected_name = {nam (Val)}; display (selected_name) selected_name = cellstr (A); display (selected_name) voice_print_cell {1} ​​= 0; significant_features = 0; tæller = 0 ; sæt (handles.text1, 'string', ['bruger' selected_name 'Added og frelst']); sæt (handles.text2, 'strengen', '), gemme (cell2mat (selected_name),' voice_print_cell ',' tælle ',' significant_features '); guidata (hObject, håndtag); ende

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back