A
anupama385
Guest
Jeg opretter en gui i Matlab. Sådan at gennemføre et højpasfilter i det? Kan nogen hjælpe mig?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jeg har 3 slags filer, der skal læse csv, dat og txt-fil. Dataene læses og vises på akserne i gui. Men på grund af støj, er ikke meget tydelig. Jeg har fået at vide at gennemføre en high pass filter, så at nogle støj kan fjernes. It derefter plots spektrogram. Håber jeg er klarskrive filtrerende koder eller kalde den relevante funktion inde i gui-koden. hvis du kan være mere konkret, vi kan være mere nyttigt.
værdi2 = get (handles.name, 'string'); hvis isEmpty (værdi2) sæt (handles.text1, 'string', 'FEJL: forsøger at tilføje tom streng'); sæt (handles.text2, 'streng ','); ellers prev_str = {get (handles.listbox1, 'string')}; new_str = {get (handles.name, 'string')}; sæt (handles.listbox1, 'streng', new_str); sæt (handles.listbox1, 'værdi', længde (new_str)); Val = get (handles.listbox1, 'værdi'); display (val) name_list = get (handles.listbox1, 'string'); display (name_list) Nam = CHAr (name_list); display (NAM) selected_name = {nam (Val)}; display (selected_name) selected_name = cellstr (A); display (selected_name) voice_print_cell {1} = 0; significant_features = 0; tæller = 0 ; sæt (handles.text1, 'string', ['bruger' selected_name 'Added og frelst']); sæt (handles.text2, 'strengen', '), gemme (cell2mat (selected_name),' voice_print_cell ',' tælle ',' significant_features '); guidata (hObject, håndtag); ende