Gratis CPU List

J

jimjim2k

Guest
Hej

Gratis CPU liste:
Her er listen over Free
CPU'er til rådighed eller curently under udvikling --

F-CPU 64-bit Frihed CPU h ** p: / / www.f-cpu.org spejl websted på h ** p: / / www.f-cpu.de

Europæiske Rumorganisation - SPARC-arkitekturen LEON CPU h ** p: / / www.estec.esa.nl / wsmwww / Leon
Europæiske Rumorganisation - ERC32 SPARC V7 CPU h ** p: / / www.estec.esa.nl/wsmwww/erc32
Atmel ERC32 SPARC del # TSC695E h ** p: / / www.atmel-wm.com/products klik på Aerospace => Space => Processorer

Sayuri på h ** p: / / www.morphyplanning.co.jp / Produkter / FreeCPU / freecpu-e.html og fremstillet af Morphy Planlægning Ltd på h ** p: / / www.morphyone.org og funktionspakker liste på h ** p: / / ds.dial.pipex.com/town/plaza/aj93/waggy/hp/features/morphyone.htm og i japansk sprog på h ** p: / / www.morphyplanning.or.jp

OpenRISC 1000 Gratis 32-bit processor IP centrale konkurrerer med proprietære ARM og MIPS er på h ** p: / / www.opencores.org/cores/or1k
OpenRISC 2000 er på h ** p: / / www.opencores.org
STM 32-bit, 2-vejs superscalar RISC CPU h ** p: / / www.asahi-net.or.jp/ ~ uf8e-ITU

Green Mountain - GM HC11 CPU Core er på h ** p: / / www.gmvhdl.com/hc11core.html
Open-source CPU site - Google Search "Computere> Hardware> Open Source" h ** p: / / directory.google.com / Op / Computere / Hardware / Open_Source
Gratis mikroprocessor og DSP IP støbekerner skrevet i Verilog eller VHDL h ** p: / / www.cmosexod.com
Gratis hardware støbekerner at fremskynde udviklingen h ** p: / / www.scrap.de / html / opencore.htm
Linux åben hardware og gratis EDA systemer h ** p: / / opencollector.org1.h ** p: / / www.linuxdoc.org/HOWTO/CPU-Design-HOWTO-2.html

* -> T

tnx

måske nogen kan udarbejde en liste med MCU's / CPU's du virkelig kan få gratis som en stikprøve anmodning???

Gerne:

Atmel: AT91xxxx ARM7TDMI kerne, gratis prøver fra www.atmel.com

forhåbentlig meget mere???

Du kan anmode pic mikroer fra www.microchip.com hvis du ikke bor i Polen, Tyrkiet, Rusland, Ungarn, Rumænien, Ukraine, Bulgarien, Tjekkiet, Bosnien, Afrika, Jugoslavien, Egypten, og Slovakiet!Jeg kan ikke forlange!

Kan enybody fortælle mig, hvor kan jeg få gratis prøver af forskellige ARM-enheder

aske skrev:

Du kan anmode pic mikroer fra www.microchip.com hvis du ikke bor i Polen, Tyrkiet, Rusland, Ungarn, Rumænien, Ukraine, Bulgarien, Tjekkiet, Bosnien, Afrika, Jugoslavien, Egypten, og Slovakiet!
Jeg kan ikke forlange!

Brasilien og nogle andre Syd / Mellemamerika også!

Gorkin.

Jeg er overrasket over ingen har spottet denne ene lad:

Gitter Semiconductor Mico32 32-bit RISC microcontroller
http://www.latticesemi.com/products/intellectualproperty/ipcores/mico32/index.cfm

Distribueret under GPL-licensen.

Verilog 2001 RTL Source-kode
GNU toolchain (GCC, BINUTILS, gdb) osv.

===

Den RTL brug for nogle hånd-modifikation at kompilere i Xilinx Webpack 9.1, eller qu (at) rtus II 7.1.(Simpelt ændringer ...)

Guys ...ikke får side spores ..fri betyder konstruktionen er åben med VHDL / RTL-kode ...ikke gratis prøver!

Jeg overvejer at oprette en global gratis prøve distribution punkt, min virksomhed ville købe chips og sende dem ud til steder, hvor de andre selskaber tillader ikke, så længe det ikke bryde nogen handelsbestemmelser.Inkluderet ville være elementer såsom GPS-moduler, Atmel og mikrochip MCU, s A / D konvertere, LiPo's videooptagelse enheder, DSP's osv. Der vil være et krav om at oplyse, hvad projektet er, og hvad du forventer at få ou af det, vi ville da gøre en aftale om at sende de punkter gratis til gengæld for en 1% andel af fortjenesten, hvis elementet er kommercielt sælges.

Jeg
vil være interesseret i jer feedback vedrørende dette, for at se, om dens værd at gøre.

Fox

foxabilo wrote:

Jeg overvejer at oprette en global gratis prøve distribution punkt, min virksomhed ville købe chips og sende dem ud til steder, hvor de andre selskaber tillader ikke, så længe det ikke bryde nogen handelsbestemmelser.
Inkluderet ville være elementer såsom GPS-moduler, Atmel og mikrochip MCU, s A / D konvertere, LiPo's videooptagelse enheder, DSP's osv. Der vil være et krav om at oplyse, hvad projektet er, og hvad du forventer at få ou af det, vi ville da gøre en aftale om at sende de punkter gratis til gengæld for en 1% andel af fortjenesten, hvis elementet er kommercielt sælges.Jeg vil være interesseret i jer feedback vedrørende dette, for at se, om dens værd at gøre.Fox

Det ikke ment som en almennyttig venture, eventuelle tab vil blive modregnet i skat og det er hensigten at give de mange udviklere derude for at få en gå.

Og i forbindelse med mit potentiale tilbagebetalingstid, alle tager det er et design, der gør det, mister dele til mennesker, der tager og køre, er alle del af den aftale, hvis folk ar5e fundet sælger dem på ebay så vil de ikke længere har udstyr sendes til dem, også disse dele ikke er ultra høj værdi alligevel og prøver vil være begrænsede i antal for en given periode at forhindre, at folk fra at bruge det som en indtægt.

Mit mål med dette projekt er at forebygge den frustration, jeg havde for mange år at blive skruet ned af virksomhederne til gratis prøver, i dag med en stor Backer jeg henvende mig til uanmodet prøve deliverys væk, det system er ikke konfigureret rigtigt.

De idéer er derude, de skal bare have en vis opbakning, som for teknisk support, Thats hvor dette forum og andre kan lide det kommer i, tvivler jeg meget, hvis mange mennesker her opkald mikrochip for at få hjælp, når det kommer til OEM udstyr såsom GPS-moduler vil vi være shipping vores eget design og vælge andre alle, der har fuld datablade og specs til rådighed, og som nogensinde theres bestyrelser.

foxabilo wrote:

Det ikke ment som en almennyttig venture, eventuelle tab vil blive modregnet i skat og det er hensigten at give de mange udviklere derude for at få en gå.Og i forbindelse med mit potentiale tilbagebetalingstid, alle tager det er et design, der gør det, mister dele til mennesker, der tager og køre, er alle del af den aftale, hvis folk ar5e fundet sælger dem på ebay så vil de ikke længere har udstyr sendes til dem, også disse dele ikke er ultra høj værdi alligevel og prøver vil være begrænsede i antal for en given periode at forhindre, at folk fra at bruge det som en indtægt.Mit mål med dette projekt er at forebygge den frustration, jeg havde for mange år at blive skruet ned af virksomhederne til gratis prøver, i dag med en stor Backer jeg henvende mig til uanmodet prøve deliverys væk, det system er ikke konfigureret rigtigt.De idéer er derude, de skal bare have en vis opbakning, som for teknisk support, Thats hvor dette forum og andre kan lide det kommer i, tvivler jeg meget, hvis mange mennesker her opkald mikrochip for at få hjælp, når det kommer til OEM udstyr såsom GPS-moduler vil vi være shipping vores eget design og vælge andre alle, der har fuld datablade og specs til rådighed, og som nogensinde theres bestyrelser.

Guys:

Lige hurtigt spørgsmål.
Enhver form for gratis DSP centrale gerne TMS320C50?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back