Gratis RTOS for LPC2366

D

devendra_devgupta

Guest
Kære venner, jeg er ved at udvikle et program ved hjælp LPC2366. Jeg er færdig med føreren del og nu har jeg besluttet at bruge nogle multitasking i mit program. Kan nogen foreslå mig en RTOS, som er gratis (helt) og kan bruges sammen med Keil / ARMCC compiler. Jeg har set Freertos men det understøtter ikke LPC23XX i Keil / ARMCC compiler Please hjælp mig Thanx på forhånd Devendra

Min viden på dette område er begrænset. Men jeg foreslår, at du går til freertos.com

[Quote = devendra_devgupta] Kære venner, jeg er ved at udvikle et program ved hjælp LPC2366. Jeg er færdig med føreren del og nu har jeg besluttet at bruge nogle multitasking i mit program. Kan nogen foreslå mig en RTOS, som er gratis (helt) og kan bruges sammen med Keil / ARMCC compiler. Jeg har set Freertos men det understøtter ikke LPC23XX i Keil / ARMCC compiler Please hjælp mig Thanx på forhånd Devendra [/quote] Er det ikke Keil værktøjssæt allerede kommet med en slags task-switcher? Jeg glemmer, hvad det hedder, noget RTX? Vil det gøre, hvad du har brug for?

Hej devendra_devgupta, Ja, da SmartBomb1979 rigtigt sagde, Keil kommer med en indbygget RTX kerne. Du vil få næsten alle funktioner i en god scheduler i dette. Dette kan nemt indpasses i mange applikationer, der kræver opgaven skifte. Støtten til dette også er godt fra Keil. Regards, vhn

De mennesker har virkelig hjulpet mig, vil jeg prøve dette, og vil spørge, om jeg har nogen tvivl i denne Thankyou

Jeg kan havne hverken Freertos eller RTX for lpc2366. Hvis nogen succes har porterede, er det muligt at dele kerne indstillinger eller tips i her. Tak.

FreeRTOS kan porteret på LPC2366. Der er en havn allerede for LPC23xx men arbejder med GCC. Jeg gætter efter over for nogle udarbejdelse fejl, vil du være i stand til at køre det med Keil. - Amr Ali

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back