Great Engineering OpportunitiesŁŁŁŁ

P

powerslough

Guest
Hvis der er nogen derude leder efter kontrakten eller Perm Engineering rolle, herunder:

Analog Design, Layout, kontrol, Digital, ASIC osv.

Please PM mig!

hej,
Mit navn er Raj fra Hyderabad, India.I netop afsluttet Post Graduate Diploma på IC layout manipulation af University of California med solid viden om Layout [VirtuosoXL], Sted og Route [Enocunter], Valgs [Calibre, Assura], Crosstalk [Celtic] . jeg færdig M. Sc (elektronik) i marts 2006.

hello powerlough

Jeg søger job inden for Digital design ..Jeg har exp i både for og bag ende og i øjeblikket i Europa ..så lad mig det vide, hvis der er nogle holdninger til mig ..

Suresh

Hej,

Jeg er ked af det har taget mig så lang tid at svare, men jeg har ikke været på arbejde på grund af sygdom.

I øjeblikket er mine kunder ikke er villige til at sponsorere alle, der har brug for en arbejdstilladelse / visum.

Hvis du er i stand til at arbejde i Storbritannien eller Europa kan du sende mig en PM og jeg kan sørge for dig til at sende mig dit CV.

Mange tak.

hvad nu hvis nogen har et visum for at studere i Europa
kan han begynde at arbejde og derefter foretage en arbejdstilladelse efter at
vil det være så let

hello sir,
dette er Anup, afsluttede jeg hv mine avancerede postgraduate diplom i VLSI-design, jeg har tilbundsgående kendskab til Cadence Design miljø (full flow).

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back