Grundlæggende ideer til PWM klasse E forstærker design

P

praveen450

Guest
Hej, jeg er nødt til at designe PWM Power amplifier.I ønsker at vide, hvad der er godt udgangspunkt for at få grundlæggende ideer af kredsløbet. Jeg har viden om Power forstærkere til analog indgang, men jeg er ikke sikker på, om disse PA 's også kan anvendes til PWM PA.If fald, hvilke ændringer jeg gøre til analog PA' s kredsløb til at arbejde som PWM PA. Please hjælp mig i denne henseende. Thanks in advance, Praveen

PWM er ikke til brug med en standard analog forstærker, det kræver et skift typen udgangskredsløb, som er helt anderledes. Dette sker typisk ved hjælp af én eller flere MOSFETs som kontakter, afhængig af den belastning, du ønsker at køre. Google "pulsbredde modulation" for startere. Derefter komme tilbage til at bruge, hvis du har mere specifikke spørgsmål.

Klasse E anvendes til RF forstærkere og er forskellig fra klasse D, der normalt anvendes til audio forstærkere. Der er en kort forklaring her:

Jeg vidste begreberne PWM.In en afhandling er det givet, at klasse E forstærker designet med firkantet indgangssignal og med forskellig intermittens kan bruges som PWM PA.Ofcourse, før PA fase design består af VCO, variabel forsinkelse og XOR Porten at konvertere analoge signal til den ønskede PWM signal.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back