Grundlæggende Layout tvivl

S

swaroopa

Guest
Jeg har 3 signaler kører parallelt, Sig A, SIG B og Signal C. Alle tre er af samme bredde og længde og afstand samme.
Men jeg kan finde flere forsinkelser i signalet B i forhold til Sig og Sig C. Hvad er det på grund af?
Har det noget at gøre med kapacitans???

Tak.

Jeg kender ikke denne meget nøjagtigt.Lad mig gætte.

Måske sig b er i midten af den parallelle ledninger gruppe, så både a og b kan gribe ind ved krydstale.Derfor sig b har flere forsinkelser end A og C.Ændre drev styrken af b gange end A og C kan løse dette spørgsmål.

hello Swaroopa ..

wat nogensinde jasseking havde givet er korrekte ifølge mig.Korset taler virkning bliver mere og mere fremherskende i lavere techlogy.Jeg tror, den bedste sendetid har en klar forklaring på denne effekt, og alos hvordan man kommer over ..kan være nogle andre værktøjer kan alos beskæftige sig med dette

Suresh

Jeg er enig i, at krydstale kan være årsagen til forsinkelsen.Men har du overvejet muligheden for paracitic kapacitans eller modstand i Sig B-linjen?
Er Sig B tilsluttet nøjagtig sam som A og C?Er det routing nøjagtig det samme som de to andre?

Hvis ja, så crosstalk er svaret på dette spørgsmål.

D.

Hej,
Jeg tror, at midle signal experiance mere kapacitans i forhold til de to andre signal, der er kapacitans b / w Siga og sigB samt sigC og sigB.hvis vi drager en equavalent CKT derefter den deraf parasitisk kapacitans effekt er litle smule mere på sigB.Korset taler kommer, når der er kapacitans eller induktortypen effekt som følge af mere kapacitans af krydstale er mere.

Jeg er enig med jer, det er på tværs tale forsinkelse, der kommer ind i billedet.Prøv at bytte om på placeringen af signaler, før stigende drevet styrken af offeret.

hi Swaroopa
u sagde, at der er tre signaler, og signalet B skaber flere forsinkelser end andre.
Dette kan ske, hvis Siga og SigC direcion er omvendt sigB.Dette kan føre til opsætning voilation i ur-design til denne vej.U kan øge drevet styrke signalB, men vær forsigtig, hvis ur forfølge to andre redskaber.Er det ikke en krydstale spørgsmål, som er mere fremtrædende med den nyeste teknologi.

Its a Crosstalk problem.Dette problem undgås ved at indsætte jordledninger inbetween.

Ja rigtigt krydstale spørgsmål ... koblingen kapacitans set af sig B er mere, fordi det er i midten af sig A og B..Kapacitans set af B kommer fra både A og C. De signaler, A og C ser koblingen kapacitans fra kun et signal, og dvs B. Som nævnt tidligere, kan det blive reduceret ved at indsætte VDD eller GND linjer for afskærmning af signaler A -- B - C. ...

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back