grundlæggende spørgsmål i Cadence

S

santom

Guest
Hej,
Jeg udviklede et system simulation model for to-integratorer forbundet i series.I ønsker at finde ud af den spænding der er udviklet på nogle nodes.How skal jeg gå med at finde it.Should jeg en forbigående analyse eller en AC-analyse?

Lige nu er jeg har en prøvebænk, der indeholder to symboler for at integratorer serieforbindes og en strømforsyning tilsluttet ved indgangen.

Please guide me.Also hvis det er muligt skal du klare mig forskellen mellem forbigående og AC-analyse.Santom

santom skrev:

Hej,

Jeg udviklede et system simulation model for to-integratorer forbundet i series.I ønsker at finde ud af den spænding der er udviklet på nogle nodes.How skal jeg gå med at finde it.Should jeg en forbigående analyse eller en AC-analyse?

Tak for det hurtige svar.
Så skal jeg ikke bruge den forbigående analyse for at finde den node spændinger, eller er der nogen måde at gøre det?

santom skrev:Så skal jeg ikke bruge den forbigående analyse for at finde den node spændinger, eller er der nogen måde at gøre det?

Dc ikke har nogen relation til amplitude.Amplitude settling er defineret af balancen mellem energi i løbet af en svingning cyklus.Tag et kig her:

DX1 =- x2-a * (x1 ^ 2 x2 ^ 2-1) * x1
dx2 = x1-a * (x1 ^ 2 x2 ^ 2-1) * x2

Den anden embedsperiode i begge linier, som definerer et dæmpende afhængig af amplituden

amp = sqrt (x1 ^ 2 x2 ^ 2)

Hvis man ser på et plan bestemt af x1 og x2 baner vil flytte til enheden cirkel.Indefra og udefra.

Relationerne i et kredsløb er mindre ideelt, men princippet er ens.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back