GSM Alarm for en bil anmodning om ressourcer

R

rimaz_786

Guest
Kære venner, bedes du hjælpe mig med nogle linkz at få oplysninger om GSM alarm til bil .. og jeg har nogle idé, jeg dnt ingen whther sin korrekte eller ingen-(følerkredsløbet samspil med en mobil n transmittng sms til den anden mobil ved at bruge PIC instruktioner) - Waitng til dit svar ... Takke jer ..

Tak for ur svar pranam77 .. sin kompliceret at understnd og nt nok af dokumenter til understnd konceptet, jeg mener der ikke er nogen ledningsdiagram og anyting ABT den fremsendende foderstoffer.

hjalp mig [/color]"-knappen [quote = rimaz_786] dens kompliceret at understnd og nt nok af dokumenter til understnd konceptet, jeg mener der ikke er nogen ledningsdiagram og anyting ABT den fremsendende foderstoffer.
Du kan finde skemaer med kode på den angivne hjemmeside. Du bliver nødt til at søge efter det. Der vil være en download-link med rød farve. Til transmission af forfatteren har givet en mulighed for at bruge Siemens eller Erricson Mobile så vidt jeg husker. Websiden læser :........ "GSM-opkald alarm er en enhed, der vil kalde en destination nummer via Siemens eller Ericsson GSM-telefon (19200 bps RS232) Det har 1 sensor-indgang og en anden indgang -.. Tilstand (stanje) Hvis staten input er = 0V end enheden er" aktiv ", og det overvåger sensor input. Anordningen deaktiveres, når staten pin er forbundet til Vcc (+). Sensor indgang er udløst af 0V. I projekt-filen til download, vil du finde et JPG-billede, der beskriver, hvordan man programmerer antallet du whish at blive kaldt, når alarmen occures jeg håber du vil finde noget at bruge denne enhed, som jeg gjorde -.. til min bil " Du får sjældent mad med ske fodring service:. D: D: D Cheers.

Bro Jeg kan ikke se noget download link .. og skemaer med kode .. im meget nyt til dette forum ... hvis u DNT sind kan du maile mig linket rimaz_786@yahoo.com Jeg trykkede på hjalp knappen som u sagde

Du skal være meget tålmodig kigge på siden. You''ll finde den røde knap med download-linket nedenfor 2. foto af projektet på siden. Snap af knappen placering på siden er givet. Se det samme sted på siden. Skål

[Quote = rimaz_786] Bro Jeg kan ikke se noget download link .. og skemaer med kode .. im meget nyt til dette forum ... hvis u DNT sind kan du maile mig linket rimaz_786 (at) yahoo.com Jeg trykkede på hjalp knappen som u sagde [/quote] Her er en anden hjemmeside, men i Thai Language. http://www.saltnlight-e.com/programing.htm

PIC tak for link.but problemet er jeg dnt understnd thai sprog, er Dere noget andet link .. takke dig igen for faglige arbejde på mig .. [Size = 2] [color = # 999999] Lagt efter 13 minutter: [/color] [/size] paranm ... Jeg takker dig tooo .. i denne fil DNT har en schmatic diagrm N Nej AT-kommandoer og ingen kodninger ..

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back