GSM-baseret automatisk branddetektor SAFETY SYSTEM

S

shiliba

Guest
Kære alle teknologer. Jeg føler mig glad for at udtrykke mine ideer til dette forum, selvom de ikke er nye, jeg gør mit projekt på titlen ovenstående Jeg opfordrer assistence og forslag på banen diagrammet, koder osv., jeg planlægger at bruge termistor som en temperaturføler, 16F877 som en PIC, max 232 for en grænseflade med en GSM-modem HT-W2101.

Hej Dens godt at se at du har valgt enhederne, så nu alt, hvad du ny er den kode og compilere ... Nu er spørgsmålet, er det, som compiler du bruger til at udvikle programmet og har du ideen om interface del? Replay tilbage med detaljer, og jeg kan hjælpe dig med derfra .. Joydeep

Tak for svaret bror, compileren som jeg ønsker at bruge, er MikroC har jeg også en lille idé om interface,

Jeg er færdig med mit projekt, og alt gik godt på trods af ingen støtte fra online technologiest men hvis nogen ønsker at fremme min idé Iam klar toshare hvad jeg har og jeg kender

Kære Santoshaxl, får jeg et problem på påsætning af diagrammer, kredsløb og andre beskrivelser, fortæl mig, hvad skal jeg gøre, så jeg sender den fulde kredsløb af mit projekt, der brugte teknologien i PIC.

at fjerne kravet om et niveau Shifter såsom MAX232 jeg synes, det er enklere at bruge modemer som WISMO228, kan du vedhæfte det direkte til UART af en PIC (lignende med GSM-modem) [url = http://www .linkwave.co.uk/products/list/sierra_wireless_wavecom_wismo_218_228] Wavecom WISMO 218 / 228 - Linkwave [/url]

Takket være en masse Hrace1 for de stærke forslag, vil jeg arbejde på det så hurtigt som muligt.

Kære Santoshaxl, får jeg et problem på påsætning af diagrammer, kredsløb og andre beskrivelser, fortæl mig, hvad skal jeg gøre, så jeg sender den fulde kredsløb af mit projekt, der brugte teknologien i PIC [/. QUOTE] Du bør spørge hjælp fra edaboard admin

Tak for dit svar Santoshaxl, vil jeg spørge edaboard admin.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back