GSM PA kontrol loop båndbredde??

W

Wilson_yu_chen

Guest
Hej alle,

For nylig fik jeg spørgsmålet om kontrol loop båndbredde af PA behøver du kommentar.
Betyder det varierer med forskellige kontrol-metoden (Spænding sensorteknik magt sensorteknik og selv nuværende sensing)??
For magt feedback kontrol type PA, at kontrollen loop båndbredde kan være omkring 300KHz der er forskellig fra RAMPDAC prøve frekvens.(Det
er grunden til at skifte frekvenser kun test | offset frekvens | større / lige end 400KHz. Da der synes at være nogen mulighed for dræbe anspore inden at sløjfe båndbredde, er det ikke?)

Også, hvordan er forskellen for åben sløjfe båndbredde og tæt loop båndbredde?
Kan åbne loop tilfælde tages som enhedsprincippet vinde loop båndbredde = 0,35 / stigningstid?

Tak

Vil du venligst give mere baggrund matrial om kontrol loop båndbredde, for eksempel er det udnyttelsesberegningerne i hele systemet eller i PA design
procedure?

Her er det dokument, min referencestandarden.
Ethvert organ kan give mig kommentere sidste porto?
Tak

Wilson
Beklager, men du skal login for at se denne tilslutningskrav

Jeg har undersøgelsen dokumentet fra LTC1758-1/-2, det er faktisk en enkel over drev slags kredsløb af PA, sløjfen båndbredde er en måling af responstiden!for eksempel når strømmen forstærker udgangseffekt er over den begrænsede sats, så er denne chip skal lukke PA, derefter PA udgangseffekt er nul, hvis loop båndbredde er stort (det betyder svar hurtigt), så chippen skal åbne PA, derefter lukke
og derefter åbne ....., at betyde sløjfen er svinget!
så sløjfen båndbredde er meget vigtigt, dette kredsløb er similair til AGC eller ALC kredsløb, analysemetoden er den samme som den AGC orALC kredsløb, bør du analysere det dynamiske element i denne type kredsløb når y beslutter at bruge dette kredsløb!
Jeg ved ikke, om det er nyttigt for dig!
tak!

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back