Høj hastighed analog hukommelse

P

pisoiu

Guest
Hej,
Enhver ved, hvem der fremstiller højhastigheds analog erindringer,
der anvendes som et alternativ til ADC i høj hastighed DSO?Tak,

/ pisoiu

Jeg vidste ikke, at type memorie udgange!
Kan du fortælle mig, hvordan de arbejder, hvordan har de gjort, etc. ..

Det synes de findes, og kaldes switched kondensator arrays.Works ret ens med FIFO digitale minder, men med analoge signaler.De er et alternativ til højhastighedstog prøvetagningssystemer såsom DSO (Fluke har en 2,5 gsps bærbare DSO baseret på dette princip).Men jeg har indtryk af, at denne hukommelser er integreret i brugerdefinerede ICS.F.eks TDS2014 Tektronix DSO (4CH x 1Gsps) har 2 chips inde i analog del foretaget af National, og de er tilpasset chips.Ikke en brik af informationer på nettet om dem.

/ pisoiu

Redigeret: Disse chips kaldes også ATWD (Advanced Transient bølgeform digitizer).

EGG Reticon gang foretaget disse og kan stadig gøre dem.Problemet med disse er, at den analoge spænding, er gemt som en afgift.Hvis du rundsender output til input og knallerter gebyrerne gennem signalet bliver forringet på hver passere gennem systemet.Hvis du læse signal hurtig og derefter ur det langsomt, er der stadig en nedværdigende forårsaget af afgifter i hver fase afdrypning slukket, da den sidder der.

flatulent wrote:

EGG Reticon gang foretaget disse og kan stadig gøre dem.
Problemet med disse er, at den analoge spænding, er gemt som en afgift.
Hvis du rundsender output til input og knallerter gebyrerne gennem signalet bliver forringet på hver passere gennem systemet.
Hvis du læse signal hurtig og derefter ur det langsomt, er der stadig en nedværdigende forårsaget af afgifter i hver fase afdrypning slukket, da den sidder der.

Alt jeg ved er, at der eksisterede hurtigt CCDS mere end 10 år siden, der var omfattet af embargoen på grund af deres brug i realtid radar processors.Nowadays dog denne funktion er gennemført digitalt.

tryagain wrote:

ISS compony

sådan iss61c256

Bitscope også bruge den

pisoiu wrote:

Men jeg har indtryk af, at denne hukommelser er integreret i brugerdefinerede ICS.
F.eks TDS2014 Tektronix DSO (4CH x 1Gsps) har 2 chips inde i analog del foretaget af National, og de er tilpasset chips.
Ikke en brik af informationer på nettet om dem.

CCD's bruges i kameraer er for det meste analog hukommelsesenheder, kan du Google 'høj hastighed ccd begrænsninger "for at se, hvad begrænsning på teknologi er.

Begrænsningerne er langt højere, end jeg troede, B & W CCDS godt for 100.000.000 fps.

what's analoge hukommelse,
Hvordan man kan sammenligne digitale hukommelse?

cherrytart wrote:

CCD's bruges i kameraer er for det meste analog hukommelsesenheder, kan du Google 'høj hastighed ccd begrænsninger "for at se, hvad begrænsning på teknologi er.Begrænsningerne er langt højere, end jeg troede, B & W CCDS godt for 100.000.000 fps.

Leder du efter prøve-og-hold?disse er lavet af mange virksomheder som maksime til anvendelse i høj hastighed oplagring / prøvetagningssystemer søgning maksime for prøve-og-hold.

electronrancher wrote:

Leder du efter prøve-og-hold?
disse er lavet af mange virksomheder som maksime til anvendelse i høj hastighed oplagring / prøvetagningssystemer søgning maksime for prøve-og-hold.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back