høj nøjagtighed prøve-og holdestrømkreds

R

rogger123

Guest
Jeg bruger ovenstående prøve og holde kredsløbet for en 16-bit ADC> kontakten realiseres ved hjælp af både NMOS (W = 500N L = 1.6u) og PMOS (W = 1u L = 1.6u). input spændingsområde er 0-2V. prøveudtagningen freq er 200Hz.my prøve pulsbredde er 100usec og hold periode er 4.9msec. når hold mode spændingen ved outputtet først begynder stigende og starter derefter aftagende (i størrelsesordenen 1-2mv). kan nogen foreslå, hvorfor dette sker. Jeg har også prøvet den grundlæggende kredsløb med en kondensator og en kontakt (NMOS & PMOS) det samme problem opstår. kan nogen foreslå, hvorfor dette sker. eller foreslå nogle forskellige s & H arkitektur. Jeg har brug for en nøjagtighed på op til 30uV. please help! !

Faktisk, hvad gjorde teknologi, du bruger i dit design? Faktisk er jeg ikke sikker på, hvorfor problemet opstod, men efter min mening ... måske problemet opstår på grund af din op-amp ikke er i stand til at håndtere sådanne input! Har du teste din op-amp uafhængigt? Hvad er din gevinst (Av) og f3dB for OP-amp? Jeg tror, ​​at hvis du giver op-amp spec, kan nogen hjælpe dig bedre om dit problem! :)

Jeg har testet opamp individuelt og det virker korrekt .. Jeg har prøvet en meget grundlæggende kredsløb af en simpel NMOS-PMOS switch, og det samme problem sker .. Jeg bruger 1.6uM teknologi ....

Der kan også indvirket af parasitisk capasitance på kontakten, hvis du bruger MOS transister som din switching udtænke.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back