højttaler magnet oplader

Y

yugal

Guest
kan nogen hjælpe mig med at designe en magnet oplader til 10 "til 18" højtaler gennem netspænding. Jeg har brug for det meget. takke alle. yugal

hi tpetar, tak for hurtig reply.I fandt et kredsløb til lav effekt magnet oplader. yugal [color = "silver"] --- Opdateret --- [/color] [color = "silver"] --- Opdateret --- [/color]

nej, problemet ikke løser jeg har brug for større oplader 0,400-600V DC og 800-1000 amp at opkræve større magneter. yugal

Jeg lavede en elektromagnet i håb jeg kunne re-vitalisere magneten i en D'Arsonval meter bevægelse (det var adskillige procent lav). I indpakket en lang længde af magnettråd omkring en stålstang. Jeg søgte 12V batteri. Det trak flere forstærkere. Det var stærk, men ikke så stærk som det skulle være. Hvis den er tilsluttet mere end et par sekunder, begyndte det at varme op. Du behøver ikke 800 ampere. Og du sandsynligvis ikke brug for strøm. Selv hvis du bruger lysnettet AC, skal du køre det gennem en diode bedømt for beløbet går igennem ledningen. Overveje at prøve dette eksperiment, da dit indlæg antyder at du har fået adgang til taleren magnet. (Hvis du ikke har adgang, så bliver du nødt til at skære et hul i midten kuppel. Senere vil du lim på et stykke papir hætte.) Vedhæft en stærk magnet til den eksisterende svage magnet. Såsom en neodymium type. Det bør være lige lille nok til at passe under voice kegle. Per diagram:
81_1342723607.gif
NS poler vil være additiv. Det vil være vanskeligt at manøvrere den nye magnet til den korrekte polaritet og den korrekte position. Du skal være omhyggelig med at forhindre, at magneten fra hoppe ud af dine fingre. Hvis det påvirker metal kunne splintre. Du ønsker ikke partikler komme ind i rummet omkring svingspoler.

hej sorry for sent svar. Jeg har brug for denne type udstyr yugal

Hvad du spørger i ikke meget almindeligt, faktisk har jeg aldrig hørt om det før. Det bliver ikke let at få en løsning på dette.

Alle tekniske permanente magneter "opladet" (magnetiseret) på en lignende måde. I modsætning til nogle mere spekulative bidrag i denne tråd, ville designe en magnetisering enhed starte med en nøjagtig beregning af det magnetiske kredsløb, kræves feltstyrke og pulserende strømforsyning.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back