hacking PC PSU til velreguleret 5V output

A

aske

Guest
Hej Alle,
Når jeg hører musik fra min pc, jeg hører lav frekvens (50Hz) lyde.Min amplifer's PSU er velreguleret, men lydkort's produktion er meget dårlig.Kan jeg sætte en kondensator mellem 0v og 5v på pc PSU?Unfortunetely, det er switch-mode, det ved jeg ikke noget om switch mode strømforsyninger.Jeg har 40V 15000UF kondensator, skal jeg skrive det?

 
Jeg er enig med Dainis, at skifte strømforsyning støj er på frecuencies øvre end 20 kHz ussually så støjen skal komme fra et andet sted, (jorden er et godt gæt)

 
Må ikke sætte disse kondensatorer i din skifter strømforsyning.Den støj du hører, er højst sandsynligt et resultat af en grund loop.Prøv at afbryde andre imputs fra din forstærker (dvs. tuner med antenne kabel).

 
Hvis din tuner (som sikkert også er tilsluttet til din forstærker) er tilsluttet til det lokale kabel-selskab bruge et specielt filter, som minimerer jorden sløjfer.

Det hjalp for mig.

Men som andre fortalte du forsøger at afbryde alt det, der er ikke behov først.Hvis den lave freuency lyde forsvinder tilslut en post efter den anden, indtil for støj reappers.

Nu har du fundet kilden til dit problem ...

håber det giver mening for dig

 
Vær forsigtig, denne kondensator er for stor!
Du kan forstyrre power-up spænding sekvens og ødelægge
du comp!Og det er ikke løsningen!
Kontroller, først og fremmest, at dit kabel mellem lydkort ogground, check that PC

forstærker korrekt skærmet til PC
jorden, kontrollere, at PC
og forstærker har det samme signal jorden, fælles grundstødning
via 220/110 stikkontakt er ikke nok, kan du brug for endnuand stay with

afbryder stikkontakt jord fra forstærkeren
og ophold med
signal begrundelse kun, at forstærkeren får fra lydkortet.

 
Når jeg optage lyd fra mikrofon-indgang, den støj forekommer også (jeg gjorde ikke tilslutte mikrofon!).Så jeg tror, at problemet er årsag er indbyrdes forbundne med PSU.Tak jourval, vil jeg ikke forsøge at forbinde kondensator.Den pågældende støjkilde er ikke grund loop kredsløb, jeg prøvede at forbinde de grunde og støj øget.

 
Hej,

Er du sikker på det er en parasitisk støj kommer fra du tænder?Det kan forekomme, når du bruger meget lav lydkvalitet cards.Also en anordning wihch aksjer kilder med lydkort gør en lyd som yours.Check det med et andet kort, hvis det er muligt.

Analysator.

 
for SOE gamle lydkort, undertiden lavt freq.støj forsvinder
hvis afbryder kabel mellem cd-drev og lydkort.
I dette tilfælde kan du ikke direkte afspille lyd-diske, men du stadig
kan gøre det via winamp eller anden "software" spiller.

 
Jeg købte Sound Blaster Live 5.1 til 40 $, og problemet ikke forekommer!Min gamle lydkort er Zoltrix Nighingale.

 

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back
Top