Hairpin filter

D

dreng

Guest
Kære ven, jeg har et problem, når jeg forsøger at design filter.Jeg bruger @ DS til at designe en hairfin filter 5,66 GHz 200 MHz båndbredde.i @ DS design guide, resultatet ser godt ud men når jeg eksportere struktur til MW Studio 4.0 til at gøre fuld bølge analyse, midt frekvens blev skiftet.Enhver sugestion?tahnk du

Er du sikker på de dimensioner, var den samme i begge samt dielectrics og metalskillevægge?I @ DS disse er ikke altid indlysende.

drengen skrev:

Kære ven, jeg har et problem, når jeg forsøger at design filter.
Jeg bruger @ DS til at designe en hairfin filter 5,66 GHz 200 MHz båndbredde.
i @ DS design guide, resultatet ser godt ud men når jeg eksportere struktur til MW Studio 4.0 til at gøre fuld bølge analyse, midt frekvens blev skiftet.
Enhver sugestion?
tahnk du

EIRP:

Jeg kunne ikke være mere enig med Dem.Jeg er glad for du opdraget dette punkt.Den meshing i MWS er meget vigtigt.Jeg kan ikke fortælle dig, hvor mange gange jeg havde forkert simuleringer fordi masken ikke var korrekt.Den virkelige gocha er, at resultaterne kan være langt væk.

Vær sikker på at køre adaptive mesh for første løse mindst.Efter den første løse, kan du normalt kun beholde masken indstillinger.

Jeg tror, at den dimension er ok siden @ DS kan eksportere direkte til MWS.Jeg vil forsøge at omdefinere maske.Mange tak.

Har du analyseret det med ADS's Momentum?

Jeg ville ikke forvente MWS at give nøjagtigt det samme resultat med andre MOM eller FDTD kode selv hvis geometri er modeled nøjagtigt.Hvor meget skift taler vi om?

Jeg har forsøgt momentum, men det er ikke godt resultatet ligner ikke filter længere.I MWS, er det sbout 200 MHz nedenfor ønsket frekvens.
Jeg vil forsøge Adative Meshing tyoday at se, hvordan det er.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back