Halfbridge driver-IC arbejdsmetoder hjælper venligst

T

themaccabee

Guest
Hej, jeg vil gerne lære om halvbro driver IC'er, der bliver tilbudt fra International ensretter eller lignende dem IRF211XX serien .. Jeg har fået to N-kanal MOSFETs, høje side MOSFET Drain tilsluttes Vdd = 28V, dens kilde tilsluttet lave side MOSFETs afløb & Lowside MOSFET kilde er jordet. Belastningen er fordrevet fra det punkt ved kilden af høje side FET (hvor dræn af lowside er tilsluttet). Jeg vil virkelig gerne vide, hvordan IRF Ics drev den høje side FET eller hvordan VGS for høje side er ved at blive leveret ..? Jeg tror, den høje side FET porten skal forsynes med mindst en spænding = 28V + Vgs tærskel Er det ikke at rigtige? Vil disse IC'er generere, at ved sig selv eller skal jeg gøre noget for at indstille Gate spænding? (gad vide, da Vgs for forskellige MOSFETs ændringer right?) Kan nogen forklare mig eller hjælpe mig med at finde en tutorial om det samme .. Thanks & Regards

Ja. Der er behov for 28V + VGS. I de fleste tilfælde kan det blive genereret af sig selv i princippet af boot-strop.

I princippet om bootstrap.
. Kan u forklare en lille smule .. Dette er et kredsløb jeg fik fra IR2110 datablad .. der er en bootstrap-kondensator som u har nævnt, men jeg dont forstå sine arbejdsmetoder .. Også belastningen er taget fra lowside FETs afløbet .. Jeg vil gerne kortslutte Lowside afløbet med høje side kilde og styre det med en TTL signal .. Jeg ønsker kun at sætte systemet .. dvs. enten ON eller OFF ikke kan lide ud fra et hurtigt skifte bølgeform .. Tak for nogen hjælp .. Hilsen [url = http://images.elektroda.net/14_1304344362.jpg]
14_1304344362_thumb.jpg
[/url]

Den kondensator mellem VB og VS er boot-rem kondensator. Når Vs trækkes lav, vil kondensatoren blive opkrævet via diode mellem Vcc og VB. Så når Vs er trukket høj, vil VB blive koblet til VS + Vc. Vc er cpacitor spænding der er opladet, når Vs er lav.

[Url = http://images.elektroda.net/19_1304361842.jpg]
19_1304361842_thumb.jpg
[/url] Jeg har lige tilføjet det funktionelle blokdiagram med, at Også .. Undskyld jeg coulnt stadig få det komplette billede ... Som Q2 er på hætten afgifter til Vcc gennem diode.At samtidig tror jeg, at HO & Vs vil blive tilsluttet sammen og dermed Vgs for Q1 vil være nul & Q1 vil være OFF.But hvordan at forklare den næste høje side Fet om procedure ..? Im forvirret .. kan nogen hjælpe tak

VCC vil opkræve den fælles landbrugspolitik gennem dioden.

Okie ... Så mens den lave side Q2 er ON VS i trukket til jorden ... og dermed Bootstrap cap afgifter, og at hætten spænding vises på tværs af VB. Nu Q2 er slukket og HO er forbundet til VB dvs bootstrap fælles landbrugspolitik. Nu Vs flyder rigtigt?? Så VB er anvendt på HO & en potentiel fald opstår mellem den flydende kilde & Q1 gate.Will denne tænde Q1? hvis det tænder Q1 kilden Q1 (VS) vil langsomt overtage drain spænding dvs her 28V .. det vil trække op Vb, der sad på VS, til 28V + Vb, nok til at holde Q1 ON. Er det den korrekte fremgangsmåde ..? Venligst korrigere mig, hvis im forkert. Thanks

Okie ... Så mens den lave side Q2 er ON VS i trukket til jorden ... og dermed Bootstrap cap afgifter, og at hætten spænding vises på tværs af VB. Nu Q2 er slukket og HO er forbundet til VB dvs bootstrap fælles landbrugspolitik. Nu Vs flyder rigtigt?? Leo: Når HO er tilsluttet til VB, vil Q1 blive tændt. Så Vs vil blive trukket højt. Det er [color = "red"] IKKE [/color] flydende. Som Vs er trukket op, vil VB blive flyttet op af hætten mellem VB og VS.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back