har brug for din kommentar abt resultatet af en antenne

S

sameerccs11

Guest
Hej im Sameer som im nye til verden af mikrostrip antenne, så disse dage im designe en mikrostrip antenne ved hjælp af Ie3d. og jeg har designet en mikrostrip antenne. Det er dybest set et stablet patch antenne. og luftspalten bruges mellem antennas.as im øge airgap båndbredden og gevinst er også stigende. det endelige resultat im få er som følger: - båndbredde = 0,55 GHz eller 25% gevinst er 8 DBI antenne effektivitet og stråling eff = 85% tilbage tab =- 18 db plz nogen fortælle er disse resultater er gode resultater, eller det har brug for mere arbejde . tak angår Sameer

hej til WLAN 2,4 GHz ansøgning dit resultat godt og nok
hvis mit resultat er gode nok, kan jeg sende denne antenne til publich i internationale tidsskrift.

hej rådyr for ISI tidsskrift u først gøre noget arbejde 1 - U skal gøre ny antenne med særskilte proprieties mere end andet arbejde, og bør ikke være en kopi 2 - u bør give en numerisk metode til design eller gøre eksperimentelt arbejde for din antenne jeg mener u resultat nok til 2.4GHz ansøgning

Hej rådyr for ISI tidsskrift u først gøre noget arbejde 1 - U skal gøre ny antenne med særskilte proprieties mere end andet arbejde, og bør ikke være en kopi 2 - u bør give en numerisk metode til design eller gøre eksperimentelt arbejde for din antenne jeg mener u resultat nok til 2.4GHz anvendelse
hej thanx for dit svar, jeg fortælle dig, hvad jeg har gjort i mit arbejde. faktisk, jeg tog dimension af patch fra hinanden papir og arbejdet med it.I viste, at 1. Jeg tog en enkelt patch og derefter lægge den anden plaster i den samme dimension (IDMA) og mellem 2 patch luftgab er til stede. som im øge luftspalte gevinsten og båndbredden af antennen og op til visse luftspalten (16mm) båndbredde og få stoppet stiger. så det endelige resultat, jeg fik resonansfrekvens 2GHz med-18db afkast tab båndbredde er 0,55 GHz eller 25% gevinst er 8dbi effektivitet er 84%, så vil bare vide er dette arbejde er unikt og er disse resultat gode at sende til tidsskriftet. faktisk im ny i verden af mikrostrip antenne så altid har så mange tvivl. kære Må jeg have ur email tilføje, hvis u dont tankerne. angår Sameer

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back