har brug for drivmotor kredsløb

Hvilken slags motor? DC motor? I dette tilfælde er der LMD18200 fra National, som er meget esay at bruge ....

Hvis dette skematiske skal simpelt bare spørg! angår meax98

Det kan være en løsning. Hvis der kun én måde er nedded, kan det blive reduceret. Hvis motoren ikke er for stor, er der en masse af IC, der kan gøre arbejdet. Thos del er trækkraft på motoren, det tager PWM, og det bør have antoher del at generere PWM (μC, eller simpel oscillator med variabel cyklus)

Prøv banen LMD18200 fra National Semiconductor, det er en integreret fuldt H-Bridge. Dette kredsløb suport 3A og 55V, den enkle at bruge. CD: D

Hvis du har en lille DC motor (<1A), kan du også bruge noget lignende L293D chip. Det er meget billigere end LMD18200.

hvorfor ikke bruge en H-bro kredsløb? den kan styre, frem og bak ....

Den eneste vej at gå er brushless motor med vektor kontrol, mest effektive, har brug for små motor for store magt. tage et kig på mikrochip, de har en rækkevidde gearet op til motorstyring. PIC18F4331, cool chip! Tag et kig på IR for 3 fase chauffører. Masser af kødfulde IGBT's eller MosFe'ts om. Supprisingly, Lederne på dette område er airomodellers? (Anoracks) (Geeks)? Beautifuly manipuleret børsteløse motorer, der kan svinge en 10 X 6 prop ved 10.000 RPM, vejer 32 gram og trække 20 Amps fra nogle eksotiske kemikalier batteri (Li-Ion), der giver dig 10 minutters flyvning og måske bryder i brand på ethvert tidspunkt. Alle lavet i Kina! Nu, hvor er min skala Mustang P51D, Cadalac af himlen, alle lavet med lys lag og balsatræ. Hvis jeg laver en low pass og en langsom roll vil det cool chick derovre fancy mig?

Du kan bruge 298 også, men det har ikke fået interne diode Her mit projekt: Motor bro fører

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back