har brug for et forslag til at gøre integrator og komparator

N

news

Guest
Okazuje się, że wcale nie tak wiele. Co prawda dzisiaj na płytach montuje się zazwyczaj 12-15 portów, co jest wartością niewystarczającą, ale od czego dodatkowe karty PCI-e z kontrolerami i dodatkowymi złączami? W sumie do przygotowania potrawy konieczne jest 30 … <a href="http://www.frazpc.pl/aktualnosci/576281,Jak-wiele-poczonych-ze-sob-portw-USB-potrzeba-aby-usmay-kiebask.html">Continue reading <span class="meta-nav">→</span></a>

Read more...

Hej, jeg har brug for et forslag til at gøre integrator og komparator. Jeg ved, hvordan de ser ud, som en op amp udsigt. kan u give mig nogle deatil info om indre schemtics ... hvordan ser det ud, og hvordan det opfører sig. Jeg forsøger at finde skemaer til både integrator og sammenlignende ... men ikke meget held ... Jeg laver sigma-delta ADC (8 bit) med 1 bit DAC også noget info om denne er også velkommen jeg virkelig sætte pris på hvis u kan hjælpe mig ud her.

[Quote = hysamir] HI, jeg har brug for et forslag til at gøre integrator og komparator. Jeg ved, hvordan de ser ud, som en op amp udsigt. kan u give mig nogle deatil info om indre schemtics ... hvordan ser det ud, og hvordan det opfører sig. Jeg forsøger at finde skemaer til både integrator og sammenlignende ... men ikke meget held ... Jeg laver sigma-delta ADC (8 bit) med 1 bit DAC også noget info om denne er også velkommen jeg virkelig sætte pris på hvis u kan hjælpe mig ud her. [/Quote] Hej, hysamir Der er mange overvejelser i at designe sigma delta modulatorer . Din sigma delta modulator er en kontinuert tid formular eller en decrete tid formular? Dette er meget vigtigt, fordi det vil Bestemmelse, hvis du skal bruge en aktiv RC integrator eller GM-C integrator eller skiftet kondensatorer integrator. Men i alle disse integratorer, er kernen alle operationsforstærkere. Forskellige typer af integratorer har forskellige krav om operationsforstærkere. Så bør du først læse nogle papirer om operationsforstærkere. Det vil være meget hepful i dit design. Af groft, at sammenligningsgrundlaget kan realiseres ved operationsforstærkere, men dets hastighed vil være meget lav og kan ikke bruges i høj hastighed applicaions, Der er mange andre former for komparator som statiske låsen, dynamiske låsen egnet til høj hastighed Måske hjælp for dig og Held og lykke! sjette

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back