Har du brug for brugere udtalelse om dsPIC fra Microchip

M

Maverickmax

Guest
Hej Jeg har konstateret, at mikrochip sælger dsPIC chip og udvikling bord. Har nogen i dette forum for nylig brugt denne chip før? Er det noget godt? Lad mig vide ASAP Har universiteter begyndte at undervise studerende til at bruge denne chip nu? Maverickmax77

Ja, The dsPIC serie af mikroer er meget gode. De er 16 bit mikroer og kan uret op til 120MHz. Microchip har også et ganske stort bibliotek af fælles DSP rutiner.

[Quote = btbass] Ja, dsPIC serie af mikroer er meget gode. De er 16 bit mikroer og kan uret op til 120MHz. Microchip har også et ganske stort bibliotek af fælles DSP rutiner. [/Quote] Har du virkelig brugt dsPIC? Har det hardware fejl?

Sorry for den forsinkede besvarelse, men jeg har været væk arbejder på en software kontrakt, ved hjælp af børsteløs motorstyring dsPic30F4012! Ja, det har nogle hardware fejl, men støtte fra Microchip er meget god. De offentliggør errata docs på deres hjemmeside og arbejder på at stryge ud bugs. De har også rådgive om løsninger. Det er ganske quantom spring fra din mellem-og højfrekvens PIC. Jeg foreslår, at du får den "dsPIC30F Programmers Reference Manual 'og' dsPIC30F Familie Reference Manual 'fra hjemmesiden. Alt for mange funktioner til at komme ind på her, men disse er dårlige røv chips!

Hej gutter. dejligt forum. Jeg ønsker at gøre et projekt ved hjælp af dsPIC microcontroller, men ved ikke hvor du skal begynde rigtigt. kan nogen give mig nogen tips / ideer til at What kinda projektet ville være bedst at bruge dsPIC mikrocontrollere? tak.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back