Har du brug for høj mega ohm i modstand, kan du hjælpe mig, tak

A

amazonite

Guest
Jeg ønsker at designe en forstærker kredsløb, og jeg har brug for om 500M ohm i modstand i mit design. Men jeg ved ikke hvordan man kan købe det danne? Fortæl mig virksomhedens navn, hvis du kender. Min e-mail er bearchang@gmail.com . Tak.

Hej, Hvad er din kreds, som har brug for denne høj værdi modstand: D:?: Jeg er ikke sikker på høj værdi modstand tilgængelige på markedet. men jeg tror, ​​du kan række nogle af dem med lavere værdi. kan du fundet 22M eller 10M, men skal du serie 23 eller 50 af dem: cry: en anden ting: ethvert materiale, har det modstand, med denne høje værdi som helst mateial kan opføre sig sådan modstand.

[Quote = amazonit] Jeg ønsker at designe en forstærker kredsløb, og jeg har brug for om 500M ohm i modstand i mit design. Men jeg ved ikke hvordan man kan købe det danne? Fortæl mig virksomhedens navn, hvis du kender. Min e-mail er bearchang (at) gmail.com. Tak. [/Quote] Det er nogle af de virksomheder, der sælger modstande af, at høje værdier Generelle Atomics Energy Products International Manufacturing Services, Inc ITT, Power Solutions Onlinecomponents.com Piconics, Inc RCD Komponenter, Inc RFE International, Inc. Rohm Electronics EBG , LLC Honeywell SSEC angår Chethan

amazonit, Afhængig af din forstærker ansøgning, kan dette hjælpe. Hvis modstanden anvendes som indgangsmodstanden eller tilbagekoblingsmodstand i en inverterende forstærker, at benytte en "T"-netværk. Lad R1, R2 være serie modstande, R3 det shuntmodstand i "Tee". Den tilsvarende modstand er givet ved ligningen ~ Req = R1 + R2 + R1R2/R3 Ved at R3

> Overveje at bruge en "Tee" netværk I sin klumme i Electronic Design magasin Robert Pease siger "Ofte, en ingeniør foreslår at bruge en" tee netværk "for hans tilbagemeldinger modstand at undgå at skulle købe en stor værdi modstand. Jeg næsten altid at sige at det er en dårlig idé. Hvorfor? På grund af støj-forstærkning! Enten på grund af støj, eller båndbredde, eller drift, en tee netværk med en faktor på mere end 2 er som regel en forfærdelig idé. " http://www.elecdesign.com/Articles/Index.cfm?ArticleID=7164 Jeg er ikke helt forstår dette. Er det gælder her?

anvende T-nettet med følgende modstandene R1 = R2 = 1M og R3 = 2K 8 ohm. men hvad slags desing skal sådanne højopløst?

Med hensyn til støj-forstærkning, ja, gælder det ikke her. Støjen gevinst vil være høj, om vi bruger en tee eller ej, assumming du er på udkig efter en høj lukket kredsløb gevinst. Desuden er der andre problemer. I en inverterende forforstærker, er udgangssignalet fejl på grund af Vos Vos (Rf + Ri) / Ri = VosRf / Ri + Ri / Ri = Vos [1 + (Closed sløjfeforstærkningen)]. Med en T netwoerk udgangssignalet fejlen er højere på grund af spændingsdeleren virkningen af ​​T med hensyn til den inverterende indgang. Jeg kan ikke huske ligningen, men hvis nogen ønsker det, bedes du svare, og jeg vil enten grave den op eller udlede det. Regards, Kral

Hvis du designer et integreret kredsløb, kan du bruge en fm kredsløb til at simulere denne store værdi modstand.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back