Har du problemer med at lave en Xenon tændingsenhed

P

pranaych

Guest
Vi opfører en tændingsenhed for en 250W xenonbuelampe og dybest set har vi lavet alle de komponenter, undtagen Bobina eller spole som vist i figuren CKT 1. I den oprindelige tændingsenhed dette Bobina er lavet af en sten som halvledende materail som de har showm som spole Bobina, Kan anyopne foreslå, hvad denne Bobina spole er, og hvilket materiale det er lavet of.I kan poste billede af Bobina coil, hvis det kræves.

Bestemt en transformer, så sandsynligt ferromagnetisk (ferrit) materiale, som etmabreu foreslået. Kredsløbet virker ved at levere en konstant DC-spænding fra ensretteren (nederst på side 1). Transformeren kredsløbet øverst til venstre virker som en spændingsstyret akkumulator. Når spændingen på parallel hætter er tilstrækkelig høj, gnistgabet (SG) gennemfører og sender en strømimpuls i "bobina"-spolen. Dette midtpunktsudtag spole / transformer giver en større spænding til vist over lampen terminaler, som er høj-spændingspulsgeneratoren nødvendig for at gøre xenon fordeling og begynder at bue.

Bestemt en transformer, så sandsynligt ferromagnetisk (ferrit) materiale, som etmabreu foreslået. Kredsløbet virker ved at levere en konstant DC-spænding fra ensretteren (nederst på side 1). Transformeren kredsløbet øverst til venstre virker som en spændingsstyret akkumulator. Når spændingen på parallel hætter er tilstrækkelig høj, gnistgabet (SG) gennemfører og sender en strømimpuls i "bobina"-spolen. Denne midtpunktsudtag spole / transformer forårsager en større spænding at dukke op over lampe terminaler, som er den høje spænding puls nødvendig for at gøre xenon opdeling og begynder at bue.
Tak, men hvad slags ferrit skal se som en sten med to ender poleret som en forniklet metal.Can du foreslå mig noget.

Thanks a lot, men hvilken slags ferrit skal ligne en sten med to ender poleret som en forniklet metal.Can du foreslå mig noget,
Ingen idé.. Jeg ville gå kigger op nogle andre xenonbuelampe kredsløb og se, hvad slags hardware de bruger til HV transformer.

Nej idé. Jeg ville gå kigger op nogle andre xenonbuelampe kredsløb og se, hvad slags hardware de bruger til HV transformer.
Thanks a lot sir!

Ok Jeg er også forsøger at finde ud af ferrit type, men indtil dato ingen luck.Hope du kan få nogle oplysninger.

Materialet er Mn-Zn for Xenon trafo balast kerne. Form og størrelse bør efter behov magt.

Materialet er Mn-Zn for Xenon trafo balast kerne. Form og størrelse bør efter behov for magt.
Jeg har fået ferrit, men det dosent arbejde uden belægning på toppen, og vi er i stand til at finde, hvad slags belægning that.Kindly dele isse veiws om det.

Der er et sølvovertræk på begge ender af ferrit stangen, og hvis vi skræl dette overtræk fra det dosent værker.

Jeg hørte ikke til det. Jeg har allerede lave flere xeno uden problem, og selvfølgelig uden at specielle belægning. Du kan søge internettet og se producentens designs og du kan finde masser af ting og forskellige måder hvordan man gør det.

jeg ikke høre for det. Jeg har allerede lave flere xeno uden problem, og selvfølgelig uden at specielle belægning. Du kan søge internettet og se producentens designs og du kan finde masser af ting og forskellige måder, hvordan man gør det.
Kan du foreslå mig noget, jeg har en marine program Thats hvorfor jeg er så særligt om dens pålidelighed som jeg vil at gøre kun det design, der fungerer problemfrit!

Venligst foreslå mig egnet materiale af Bobina, det er ikke en ferritkerne, sin noget else.Please antyder.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back