Har Thold påvirke ur periode på alle?

K

kslim

Guest
Hej, jeg lære timing analyse, og kom til dette spørgsmål. ville sætte pris på hvis du kan bekræfte, at jeg tænkte / læring. tak. siden Thold

Ja, Thold påvirker ikke uret periode normalt. men nogle gange er det påvirker den langsomste frekvens du kan køre.

[Quote = yeewang], men nogle gange er det påvirker den langsomste frekvens du kan køre. [/Quote] Kan du give mig et eksempel? tak på forhånd!

at undgå at holde krænkelse Th> Tcmin + Tcq hvis FF har lave Th men høj Tcq end Th, så for at undgå krænkelse, bør vi tilføje nogle kombinatoriske forsinkelse, ved hjælp af buffere eller invertere. at kombinatoriske del vil have nogle Tcmax (max kam forsinkelse). , der vil påvirke det maksimale driftstryk freequency af kredsløbet. dvs Th påvirker max CLK freq. hvis noget galt, korrekt mig.

. _____ ____ -----| DQ |----- kam logik ---- | DQ |---- -----| C | --- | C | | |____| | | _ __ | |--------------- forsinkelse BUF --- | Prøv caculate timingen for denne simpleste kredsløb. Netop givet Tsetup, Thold, Tclk2q, Tdelay og Tcomb forskellige tilfældige tal. Hvis du kan gøre dette, ville du være i stand til at caculate noget andet. Gud, displayet .... Ok, lad os prøve dette. Kredsen er som følgende. altid @ (posedge CLK) q1

[Quote = kslim] Hej, jeg lærer timing analyse, og kom til dette spørgsmål. ville sætte pris på hvis du kan bekræfte, at jeg tænkte / læring. tak. siden Thold Tsetup + Thold. For bedre forståelse, skal du analysere signalet overgang mekanismen skal af D-FlipFlop som et eksempel. Thosmon

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back