Hardware til USB-kommunikation mellem pc og en mikro controller

N

narithota

Guest
Hej Jeg vil gerne lave en kommunikation mellem PC og mikro controller ved hjælp af USB til min ansøgning. Venligst foreslå mig, hvad hardware der kræves til USB-kommunikation. Venligst guide til dette projekt hilsen Nari

Nari, Det afhænger af, hvordan du wan't at gå om det. Jeg ved, at PIC18F4550 har USB-integrerede og at i Windows er det behandles som en seriel port, så koden er ganske enkel. Ellers måske have et kig på nogle af de IC'er af FTDI, der giver en USB-seriel konvertering, og dermed kan du bruge alle MCU. Jeg ved også, Atmel har en USB-chip, men er ikke bekendt med Atmel ICs. Cheers Slayer

Jeg foreslår at bruge en single-chip "USB til UART bro" som Silicon Labs CP2102.

[Quote = Slayerza] Nari, jeg ved, at PIC18F4550 har USB-integrerede og at i Windows er det behandles som en seriel port, så koden er ganske enkel. [/Quote] Dette er ikke korrekt, kan du bruge USB, men du skal programmere den. kig på http://pe.ece.olin.edu/ece/projects.html

starte med USB2.0 specs. Som du planlægger at udvikle microcontroller side HW / SW, at en del er ganske let i forhold til føreren udviklingen på vinduer side. Du kan bruge Jungo til at starte med. BRM

u kan bruge chippen FT245 til USB1 eller brug Quickusb til USB2

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back